Start > Körkortsforum > Trafikverkets bil Södertälje

Trafikverkets bil Södertälje

Gäst 2023-01-24 22:10 ! Citera #
8 växlad passat eller 6 växlad volvo v60
Gäst 2023-01-25 18:37 ! Citera #
Jag körde upp för en månad sen och då körde jag en stor Skoda Superb manuell 6 växlat, finns också Volkswagen golf, Volvo sånna modeller som körskolor brukar ha. Men Skodan var diesel och väldig enkel att köra har tidigare kört volkswagen golf (diesel) och Kia ceed (bensin) båda manuella. Man behövde inte gasa lika mycket vid acceleration på påfarten upplevde jag som med vw golfen.
Eken 2023-02-09 17:06 ! Citera #
kjnkjnf 2021-02-13
Jag bumpar denna tråd.

På Trafikverkets hemsida står det att man använder någon av följande bilar i Södertälje:

Södertälje: Volvo V60 diesel (automat), VW Golf (automat), VW Golf (manuell), VW El-Golf (automat), VW Golf Sportsvan (manuell), Skoda Superb (automat), Skoda Karoq diesel (manuell)

Varför har man så många olika??
Hej! Var hittade du infon om vilka bilar man använder på de olika trafikkontoren? Letar men google hjälper mig inte tyvärr.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor