Start > Körkortsforum > Uppkörning i Karlskrona

Uppkörning i Karlskrona

Jkaki 2020-12-22 13:26 ! Citera #
I am going to give my 5th attempt in karlskrona in Jan first week. Unfortunately my 4th attempt that was two months back was avbrutet :/
I have practiced well now but I kind of feel since the previous test was avbrutet it may have a negative opinion too :( we will see. I will keep you guys updated.
Sara 2021-01-18 16:28 ! Citera #
Hej! Jag hade alla mina uppkörningar i Malmö och blev kuggad
Bokade i Karlskrona och blev godkänd utan att ha kört där förut! Det är väldigt lätt att köra där dock mst du visa instruktören att du har full koll på reglerna såsom högerregeln och kunna avsöka järnvägskorsningar så smidigt som möjligt. Väldigt lugn stad, kör runt 9-12 tiden så är det nästan inga bilar ute!
Amela 2021-02-21 05:37 ! Citera #
Sara 2021-01-18
Hej! Jag hade alla mina uppkörningar i Malmö och blev kuggad
Bokade i Karlskrona och blev godkänd utan att ha kört där förut! Det är väldigt lätt att köra där dock mst du visa instruktören att du har full koll på reglerna såsom högerregeln och kunna avsöka järnvägskorsningar så smidigt som möjligt. Väldigt lugn stad, kör runt 9-12 tiden så är det nästan inga bilar ute!
” kör runt 9-12 tiden så är det nästan inga bilar ute ”

Hur vet du det? Har du varit på uppkörning där flera gånger
Sandra 2023-03-18 09:14 ! Citera #
Hej hej!

Jag ska ha uppkörning i Karlskrona nu på måndag. Är jättenervös då jag har aldrig varit i Karlskrona och vet typ ingenting om staden. Skulle ni berätta till mig hur det är att göra uppkörning i denna staden? Hur är vägarna? Och hur är inspektörerna? Blir tacksam för svar.
fanvetjag 2023-07-06 01:57 ! Citera #
Sandra 2023-03-18
Hej hej!

Jag ska ha uppkörning i Karlskrona nu på måndag. Är jättenervös då jag har aldrig varit i Karlskrona och vet typ ingenting om staden. Skulle ni berätta till mig hur det är att göra uppkörning i denna staden? Hur är vägarna? Och hur är inspektörerna? Blir tacksam för svar.
Klara du det, var det svårt?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 08:59
3
I går 22:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo