Start > Körkortsforum > Uppkörning > Uppkörning i Karlskrona

Uppkörning i Karlskrona

Jani 2019-04-29 11:51 ! Citera #
Hej
Nästa vecka ska jag köra upp i Karlskrona för tredje gången, två kuggade i Lund och min teori går ut så jag bokade i Karlskrona, här nere får jag inga tider tills augusti september.....
Jag o min man ska upp tidigt samma dag o köra där, har ni några tips på vilka rutter dem brukar ta sina elever. Jag är godkänd på allt förutom trafiksäkerhet o beteende, körde för nära en lastbil i motorvägen . Finns det några cirkulationsplatser som kan vara lite extra kluriga? Som Nova rondellen i Lund? Den är egentligen inte svår alls men kan vara lite klurig.

Tack på förhand
Gäst 2019-04-29 12:27 ! Citera #
Jani 2019-04-29
Hej
Nästa vecka ska jag köra upp i Karlskrona för tredje gången, två kuggade i Lund och min teori går ut så jag bokade i Karlskrona, här nere får jag inga tider tills augusti september.....
Jag o min man ska upp tidigt samma dag o köra där, har ni några tips på vilka rutter dem brukar ta sina elever. Jag är godkänd på allt förutom trafiksäkerhet o beteende, körde för nära en lastbil i motorvägen . Finns det några cirkulationsplatser som kan vara lite extra kluriga? Som Nova rondellen i Lund? Den är egentligen inte svår alls men kan vara lite klurig.

Tack på förhand
”Jag är godkänd på allt förutom trafiksäkerhet o beteende,”

Du vart alltså kuggad på dom två absolut viktigaste punkterna som finns när det kommer till bilkörning..
Bra jobbat, hoppas du har tränat på detta, för annars spelar det absolut ingen roll vart du kör upp..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Teoriprov online – testa dina kunskaper

Teoriprov Körkortonline.se Gratis demo – testa 65 frågor