Start > Körkortsforum > Nervositet tar över och allt g…

Nervositet tar över och allt går åt helvete

Börje Kugg 2019-04-21 20:37 ! Citera #
Personen har visat att den kan kan köra under lektionerna. En olämplig förare bokar inte trafikskolan till körprov. Oerhört dumt skrivet av dig. Körprovet kan dock vara tufft psykologiskt för en hel del personer.
Börje Kugg 2019-04-21 20:40 ! Citera #
Men det brukar lösa sig genom mer övning och att man kommer underfund psykiskt med provsituationen.
crunchyfrogg 2019-05-07 18:26 ! Citera #
Hej Sof :)

Känner igen det där med att känna att man inte hinner med när man kör i stan, och att när man lyckas sätt en grej så missar man på en annan. Det är bara att nöta nöta nöta. Jag har ca en och en halv mån kvar till uppkörning ( om inte min lärare tycker att jag inte är redo och ändrar datumet...) och idag hade jag en utbildningskontroll där jag åkte med en annan lärare som utvärderade mej. och jag gjorde i stort sett ALLT som min lärare försöker nöta in i mej att jag inte skall göra. Så nu känner jag mej lite misslyckad. Men det är bara att ta ett djupt andetag och fortsätta nöta, så att tillslut känner man att man behärskar även de situationerna där det nu känns omöjligt.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest