Start > Körkortsforum > Kuggade 3 gånger

Kuggade 3 gånger

Gäst 2019-03-30 10:46 ! Citera #
Nora 2019-03-28
Idag blev jag kuggad för att jag glömde kolla en gång över axeln bara en gång och det var två st som satt med mig den första tyckte att alt gick jätte bra så han nickade till den andra men den andra var inte me på det så
Trafikfarligt misstag. Bara därför du kuggade. Hade en bil eller person varit där och du inte sett dem kan det sluta riktigt illa.
Gäst 2019-03-30 12:57 ! Citera #
Nora 2019-03-28
Idag blev jag kuggad för att jag glömde kolla en gång över axeln bara en gång och det var två st som satt med mig den första tyckte att alt gick jätte bra så han nickade till den andra men den andra var inte me på det så
Det var helt rätt att kugga dig, man blir lite rädd för hur du tänker när du skriver ”jag glömde kolla en gång över axeln bara en gång” Det kan nämligen räcka med att du missar det EN gång för att det ska ske en olycka.
Har du inte en bättre tankegång gällande trafikens faror så får du nog allt läsa på lite om vad som KAN hända om man inte är uppmärksam hela tiden..
hej 2019-03-30 19:14 ! Citera #
Tack för tipsen på vart man ska kolla, plus jag har uppkörning om 2 veckor

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 13:48
7
I dag 08:29
3
I dag 07:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest