Start > Körkortsforum > Ge mig bra tips till att klara…

Ge mig bra tips till att klara teoriprovet

Gäst 2019-07-18 12:03 ! Citera #
Hej
Idag jag har gjort min femte teoriprovet och det gick åt helvet och vajer gång fick 45 eller 47 och nu jag blev jätte trött snälla ni ge mig en bra idé
Gäst 2019-07-19 11:52 ! Citera #
Gäst 2019-07-18
Hej
Idag jag har gjort min femte teoriprovet och det gick åt helvet och vajer gång fick 45 eller 47 och nu jag blev jätte trött snälla ni ge mig en bra idé
Om du under 5 prov bara får mellan 45-47 rätt, så kanske du borde se över på vilket sätt du pluggar.
För tydligen så fungerar inte det sättet som du nu pluggar på, för då hade du fått högre antal rätt.

Annars får du i fortsättningen ta bussen och strunta i körkortet..
Gäst 2019-08-06 06:19 ! Citera #
Plugga.
Gäst 2020-03-22 07:57 ! Citera #
Man kan ta de muntligt min son gjorde de lycka till
Pluggisen 2020-03-22 15:04 ! Citera #
Hej!

Att lära sig saker kräver tid och en bra teknik. Minnet behöver hjälp och bra metoder.

* För att lära sig något räcker det inte att man läser det en gång. Minnet tränas genom att plugga regelbundet, gärna 1-2 timmar varje dag i flera veckor.

* Ta hjälp av någon som kan bra svenska så att du förstår frågorna korrekt. Många frågor är komplicerade och kan skapa förvirring.

* Googla allt du inte förstår eller använd en ordbok.

* Anteckna. Anteckna anteckna anteckna.

* Får du fel på en fråga eller inte förstår den så skriv ner det och undersök vad du gjorde fel.

Lycka till och ge inte upp! :D
Fräschen 2021-11-02 19:22 ! Citera #
Plugga fick 58 idag o de är inga konstigheter för de som pluggar, plugga på elevcentralen de bäst så, läste inte boken behövde inte de för fick mycket av frågorna
Momme 2021-11-02 20:43 ! Citera #
Hej, kan nån snälla ge mig bra tips för teoriprovet om hur man ska plugga. Jag använder en sida som heter körkortssidan vet inte om den är bra. Har ni nån tips snälla?
Gäst 2023-07-19 19:05 ! Citera #
Hej gott folk. :) Skulle ni kunna ge bra tips till klara teoriprovet, och på vilket sätt kan jag klara teoriprovet har snart kunskapsprov , och vilket app skulle ni rekommendera mig jobbar där och klara .

mvh jonas

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest