Start > Körkortsforum > Teoriprovet imorgon, tips?

Teoriprovet imorgon, tips?

Gästvå 2019-03-13 07:47 ! Citera #
Gäst 2019-03-12
Det har nu gått ett tag sen jag gjorde mitt teoriprov, jag vill verkligen klara och ser till att plugga så mycket jag kan, därför har jag inte gjort om den. Hade inte så höga förhoppningar. Min fråga var mer, om du pluggat i boken, någon app? Ursäkta för att jag frågar så mycket.. :(
Jag iaf pluggade med hjälp av boken och en app. Kände att elevcentralen var lite dyrt att ansluta sig till. Jag läste boken 2 ggr och skummade sen igenom den 1 gång. Gjorde MASSVIS av prov i appen jag har (finns 1300 frågor i den appen) och gjorde 1-2 prov varje dag. Ska tilläggas att jag pluggat teorin sen i början av oktober (så 5,5 månader) samtidigt som jag mängdtränat hemma så man omsätter teorin i praktiken.

Har även jag parallellpluggat teorin med skola (komvux) och det har funkat asbra åt båda hållen :)
Amanda 2019-03-13 13:11 ! Citera #
Får jag fråga namnet på appen? Själv använder jag mig av körkortsappen.
Sen så har jag endast läst boken en gång, och läser för tillfället om den, lite varje dag. Jag ska ta vara på dina tips och färska göra det samma!
Gäst 2019-03-13 13:12 ! Citera #
Sen så har jag inte tillgång till elever breaken, eftersom trafikskolan inte är anslutna dig. Något sätt man kan få tillgång dit?
Gästvå 2019-03-13 19:21 ! Citera #
Amanda 2019-03-13
Får jag fråga namnet på appen? Själv använder jag mig av körkortsappen.
Sen så har jag endast läst boken en gång, och läser för tillfället om den, lite varje dag. Jag ska ta vara på dina tips och färska göra det samma!
Den heter iKörkort. Tycker den var värd sina 150 kr!
Amanda 2019-03-14 07:59 ! Citera #
Tack så mycket för alla råd och hjälp! Hoppas det går bra med uppkörningen för dig nu, lycka till! :)
Gästvå 2019-03-15 18:24 ! Citera #
I måndags skrev jag alltså teoriprovet och fick 63/65 och idag gjorde jag min uppkörning i Sollentuna och klarade den endast med en liten anmärkning rörande rodell. Så jävla lycklig och chockad över att jag klarade båda på första försöket!!

Trevlig helg på er och lycka till alla ni som kämpar på!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor