Kuggat 7 gånger!!!

Öppet forum, ingen registrering
02:54
Länka

Okej tack så jättemycket för ditt svar

11:51
Länka

Jag känner folk som kuggade över 20 ggr uppkörning men har fixat uppkörning ändå till slut.

13:21
Länka

20 stycken? var det på raken eller utspritt genom åren? Är jäkligt nyfiken nu måste jag säga 😂

Tog personen några körlektioner mellan eller bokade dom upp uppkörning efter uppkörning efter-...

13:48
Länka

Min bekant som sagt här över kuggade uppkörning mer än 20 gångar under 3 loppet av 3 år. Från början körde hen privat men efter 20 ggr kuggande gick hen till trafikskolan, kuggade därefter 5 eller 6 gånger till. Så vissa människor måste göra alla möjliga fel innan de lär sig köra felfritt.

13:00
Länka

Kuggat 8 gånger

16:29
Länka

Kuggade 4 ggr första var svår backning och de andra tre av andra fel, men rushade på dem för ville ha körkort och tänkte att jag kunde klara det. Klarade på 5 automat och 6:e manuellt strax därefter. Så man är inte efterbliven, helt, för man kuggar flera gånger. Det tar tiden det tar men pusha dig själv aktivt o förstå vad du gjorde fel o få in bra rytm på andningen.

11:07
Länka

Kuggat B körkort själv 3 ggr. mitt tips är att du tränar i samma område där uppkörningen tar plats med din körskola, hjälper mkt.

Öppet forum, ingen registrering