Start > Körkortsforum > Teoriprov kvar hur ska jag plu…

Teoriprov kvar hur ska jag plugga?

Gäst 2018-12-12 12:23 ! Citera #
Mimi 2018-12-11
Ååh tack så mycket fina, uppskattar verkligen allt. Jag ska plugga osv, lovar att jag återkommer :D
Om du har boken, varför letar du inte upp dessa kapitel själv?
Mimi 2018-12-12 17:01 ! Citera #
Gäst 2018-12-12
Om du har boken, varför letar du inte upp dessa kapitel själv?
Lite onödig kommentar, har ju läst boken? Ville fokusera lite mer extra på de kategorierna jag kugga på. De va svårt att hitta de exakta sidorna.
Och vad har man forum till?
Gäst 2018-12-12 18:26 ! Citera #
Mimi 2018-12-12
Lite onödig kommentar, har ju läst boken? Ville fokusera lite mer extra på de kategorierna jag kugga på. De va svårt att hitta de exakta sidorna.
Och vad har man forum till?
Om du har läst boken så borde du ju kunna hitta kapitlen själv... :D :D
Varför ska man behöva fråga på ett forum när du kan finna svaren direkt under näsan...
mimi 2018-12-12 18:42 ! Citera #
Gäst 2018-12-12
Om du har läst boken så borde du ju kunna hitta kapitlen själv... :D :D
Varför ska man behöva fråga på ett forum när du kan finna svaren direkt under näsan...
Vart kliar det dig nånstans? jätte onödigt att du ens kommenterar om du inte är till någon hjälp.
Sanna 2018-12-12 20:24 ! Citera #
Gäst... Vill Mimi fråga så låt personen göra det. Jag hade inga problem med att titta upp faktan alls utan jag tycker att det är bra att jag kunde hjälpa någon som behövde hjälp.

Och Mimi, hur känns det? Vilken tid är provet? Fråga gärna om det är något du undrar! Lycka till!! :D
mimi 2018-12-19 01:28 ! Citera #
Sanna 2018-12-12
Gäst... Vill Mimi fråga så låt personen göra det. Jag hade inga problem med att titta upp faktan alls utan jag tycker att det är bra att jag kunde hjälpa någon som behövde hjälp.

Och Mimi, hur känns det? Vilken tid är provet? Fråga gärna om det är något du undrar! Lycka till!! :D
Förlåt för sent svar!
Jag klarade inte den den 13, pluggade alldeles för mycket så mitt huvud blev en stor gröt, fick 46.
dock gjorde jag provet idag igen och fick 57!
Så tack tack för all tips du gett mig, är oerhört tacksam fina
Sanna 2018-12-19 09:45 ! Citera #
Grattis fina fina du!!! Är så glad och stolt över dig!! Känslan är obeskrivlig när man klarar det!!

Jag är glad att jag kunde hjälpa till!! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov