Start > Körkortsforum > UPPKÖRNING KARLSTAD! SE HIT!

UPPKÖRNING KARLSTAD! SE HIT!

Piraten74 2018-11-11 16:46 ! Citera #
Förstår inte det där med svårt/enkel
Säger nu att ni får en ”enkel” runda och skulle bli godkända, hur hade ni tänkt att kunna köra ensam på dom svåra platserna sen och då ensam i bilen ??
Kan ni inte allt så hoppas jag ni blir kuggade!! Sorry..

piraten74
Gäst 2018-11-11 16:53 ! Citera #
Är du helt ute och cyklar eller.. det handlar inte om vad som är svårt eller lätt, det handlar inte om att vara ute och åka själv. Konkret så handlar det om att få information, om man vill eller behöver det. Men jag gör ett antagande att du inte förstår nåt av det.
Gäst 2018-11-11 20:35 ! Citera #
Det handlar, precis som ovan skriver om att vilja ha information. Vid förarprov gör man just det, ett prov. Det innebär, för den som inte förstår det, att man blir bedömd, precis som vid teoriprovet. Detta pluggar man till, samlar information inför.

Jag tror inte att du behöver oroa dig över min uppkörning. Det gör inte min trafikskola i alla fall. Eller jag själv för den delen.
Gäst 2018-11-12 04:13 ! Citera #
Gäst 2018-11-11
Är du helt ute och cyklar eller.. det handlar inte om vad som är svårt eller lätt, det handlar inte om att vara ute och åka själv. Konkret så handlar det om att få information, om man vill eller behöver det. Men jag gör ett antagande att du inte förstår nåt av det.
Det är som att få information om vilka frågor det är på tex högskoleprovet eller teori provet:)
Förstår precis har liksom själv tagit körkort..
Blir ju att ni försöker lära er den/dom rundorna, vad ni behöver kunna för inte bli kuggad , en sorts genväg.
Börje Kugg 2018-11-12 04:53 ! Citera #
Man kan läsa om att motorväg, stadskörning, landsväg kommer ingå osv, men för att konkretisera vad man kan få göra under provet är det relevant att visa exempel på olika platser och det är därför jag nämnt några ställen. Åk och öva på svåra ställen så kommer man klara köra överallt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 18:00
2
I går 13:14
8
I går 00:25
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor