Även om läraren säger nej nästa gång du frågar, så ge inte upp, byt skola och kräv pengarna tillbaks! Bytte skola och krävde tillbaks en del pengar när jag insåg att min lärare ljuger och sabbade min körning, har fått nästintill allt, bara ta upp det med rätten om det krävs! Om du får kronofogden att lägga sig i så blir hen krävd på pengarna (så länge du fyller i alla papper korrekt. Om du vill så kan jag kolla upp vilken sida man kan få alla papper ifrån)
Tack för uppmuntran, betyder mycket! Jag har frågat idag, men fick igen svaret att man måste bli godkänd på nästan alla moment så jag får klartecken för halkan, vilket stämmer. Men detta skulle enl. läraren ta ett par lektioner till utöver några jag har kvar, eftersom ”det tar tid att visa och grundligt gå igenom”. Jag papekade att själva uppkörningen tar högst 1 timme och då ska man hinna visa om man är redo för körkortet, men fick till svar ett tal om skillnaden mellan uppkörning med trafikskolan. Detta är bara löjligt.
Jag har hört nyligen att jag inte är den enda som upplever att min lärare drar ut på tiden, hon har gjort så mot flera andra. De hade, som tur är, bättre förstånd och bytte trafikskola snabbt. Jag kommer kräva resten av pengarna tillbaka, får se först hur det går till.