Start > Körkortsforum > Följer du detta så klarar du t…

Följer du detta så klarar du teoriprovet!

Hej 2018-10-09 10:27 ! Citera #
Tack jag ska göra provet om 3,5 timmar tack så mycket!
Armend 2018-10-09 19:28 ! Citera #
:D tack! SKA TÄNKA PÅ
DETTA!
Gäst 2018-10-10 16:39 ! Citera #
Hej!

Jag hade själv en lite jobbig utbildning så tänkte att det kan vara skönt att dela med sig lite med några tips. Jag gjorde teoriprovet idag och fick godkänt. Jag tyckte själv att det var väldigt lätta frågor men jag skulle säga att det är väldigt viktigt att läsa boken grundligt flera gånger. Proven på elevcentralen är superbra i den form att dom visar den typ av fråga som kan komma på provet, men väldigt förenklat. Sedan handlar i princip större delen av teoriprovet om logik. Vilket svar är logisk och rimligt i den situationen, leta skyltar, vägmärken etc för det är inte alltid tydligt. läs även trafikmärken boken! jag fick flera frågor om poliser och skyltar som inte är vanliga, men man ska kunna dem! :)

Jag hoppas att det går bra för alla och i värsta fall är det bara ett prov och det går alltid att göra om!
Kevin I går 08:40 ! Citera #
Jag har provet på torsdag är så nervös ska göra det muntligt men har problem med vikten och miljö börjar jag få kläm på men har gett upp 2 gånger innan tänker inte ge upp den här gången ska klara den här skiten

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov