Start > Körkortsforum > Hur mycket är det kvar?!!!

Hur mycket är det kvar?!!!

Gäst 2018-02-21 10:18 ! Citera #
Gäst 2018-02-20
Det där är ju faktiskt inte helt rätt då man även måste kunna manövrera en bil.
Men vissa lär sig i olika takt, så tydligen har denna elev en del att lära innan det blir tal om någon halkbana..
Kan man köra runt kvarteret kan man göra halkan. Det är inte svårare än så.
sar33 2018-02-22 16:15 ! Citera #
Sylten75 2018-02-14
Har kört nu i över 1 år med körskola och haft ca 30 dubbellektioner. Jag började med manuell och när det inte fanns tider och körde inte privat så gav jag upp. Jag började med automat då. Men det går ju så segt. Jag har kört en del och är kvar på moment 10. Sist körde vi järnvägskorsningar. Jag ville boka halkbana men läraren tyckte att jag skulle vänta. Jag har nu 9 lektioner bokade och är orolig att inte bli klar. Jag har pungat ut 33000 kr till lektioner och vill inte lägga ut mer. En kollega så idag- Vilket årtionde ska du ta körkort? Ja det undrar jag med. En annan misstänker att jag blir mjölkas på pengar. Min lärare jobbar som typ konsult där och är inte anställd där.

Är det någon som vet om dessa Moment?
Hur mycket är det kvar?
Du mjölkas absolut. Jag hade kört tre gånger med pappa när jag var 17.. Körde inte på fyra år, tog 10 lektioner och tänkte försöka köra upp utan att läraren visste. Tyckte att han var lite ful av sig, sa att jag bromsade/gasade för mycket, men märkte att det var han som gjorde det med sina jävla fötter. Allmänt jobbig var han, sa att om jag inte hittar dragläget bättre blir det automat. Så jag körde upp utan hans vetskap, klarade uppkörnigen. Smsade honom och berättade att jag klarat uppkörningen, fick inte ens något svar haha. Kostade mig circa 9000 allt som allt.
Sylten75 2018-02-25 19:49 ! Citera #
Får bara ont i magen nu av stress. 8 lektioner kvar. Vid en lektion skulle vi åka motorvägen den dagen och så så hon att det är nära till uppkörning. Jag blev glad. Men det blev ingen motorväg då hon kände att vägen inte va bra. När hon körde så var det halkigt mm. Jag fick då börja med fickparkering för första gången. Fixade det på en gång.
Nu sist körde vi samma sak och så sa hon att vi skulle åka motorvägen men jag råka svänga in på fel spå då fortsatte vi till nåt annat ställe så jag fick fickparkera igen. Hon sa att hon hade glömt godkänna huvudled och att hon skulle göra det. När jag går in på elevcentralen så har hon glömt. Vet inte vad jag ska göra om mina lektioner inte räcker till. Jag har avbetalning hos Resurs och för varje höjning på lånet så blir det ytterligare en räkning och uppläggningsavgift varje gång. Så nu har jag 3 räkningar och betalat 1500 i uppläggningsavgift.
Gäst 2018-06-21 15:17 ! Citera #
Hur har det gått?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov