Start > Körkortsforum > Hur mycket är det kvar?!!!

Hur mycket är det kvar?!!!

Sylten75 2018-02-14 17:19 ! Citera #
Har kört nu i över 1 år med körskola och haft ca 30 dubbellektioner. Jag började med manuell och när det inte fanns tider och körde inte privat så gav jag upp. Jag började med automat då. Men det går ju så segt. Jag har kört en del och är kvar på moment 10. Sist körde vi järnvägskorsningar. Jag ville boka halkbana men läraren tyckte att jag skulle vänta. Jag har nu 9 lektioner bokade och är orolig att inte bli klar. Jag har pungat ut 33000 kr till lektioner och vill inte lägga ut mer. En kollega så idag- Vilket årtionde ska du ta körkort? Ja det undrar jag med. En annan misstänker att jag blir mjölkas på pengar. Min lärare jobbar som typ konsult där och är inte anställd där.

Är det någon som vet om dessa Moment?
Hur mycket är det kvar?
T 2018-02-14 22:02 ! Citera #
Det är jättesvårt för oss utomstående att säga. Hur känner du själv? Är du hyfsat trygg & säker i trafiken? Har du koll på trafikreglerna? En sak du kan göra är att ta en körlektion med en annan lärare eller en helt annan körskola för att få höra någon annans åsikt om din utveckling. :)
Gäst 2018-02-15 12:53 ! Citera #
Sylten75 2018-02-14
Har kört nu i över 1 år med körskola och haft ca 30 dubbellektioner. Jag började med manuell och när det inte fanns tider och körde inte privat så gav jag upp. Jag började med automat då. Men det går ju så segt. Jag har kört en del och är kvar på moment 10. Sist körde vi järnvägskorsningar. Jag ville boka halkbana men läraren tyckte att jag skulle vänta. Jag har nu 9 lektioner bokade och är orolig att inte bli klar. Jag har pungat ut 33000 kr till lektioner och vill inte lägga ut mer. En kollega så idag- Vilket årtionde ska du ta körkort? Ja det undrar jag med. En annan misstänker att jag blir mjölkas på pengar. Min lärare jobbar som typ konsult där och är inte anställd där.

Är det någon som vet om dessa Moment?
Hur mycket är det kvar?