Start > Körkortsforum > Nu har jag fan fått nog på kör…

Nu har jag fan fått nog på körskolan

K 2018-02-16 22:35 ! Citera #
Är skolan med i STR? I såfall hade jag hört av mig till dem om hjälp, står ju någonstans i körboken att de finns där för att reda ut tvister mellan körskolan och elever. Ett tips bara.
Gäst 2018-02-20 20:58 ! Citera #
Hur gick det?
Gäst 2018-02-21 19:44 ! Citera #
Kämpa på! Trist nät folk behandlar en illa, och ingen lärare ska behöva ta i ratten. Det är ju bara för dem att kommunicera vad du ska göra med ratten, om det inte handlar om en farlig situation dvs. Kräv att de gör rätt.
Lärare 2018-03-24 22:28 ! Citera #
Jobbar som lärare och undrar vad pumpa koppling vid rödljus betyder? :lol:
Gäst 2018-03-31 12:49 ! Citera #
Lärare 2018-03-24
Jobbar som lärare och undrar vad pumpa koppling vid rödljus betyder? :lol:
Ja det undrar jag också, har alldrig hört talas om
Jessie 2022-04-09 14:57 ! Citera #
Förstår hur du känner hade en massa olika lärare varje gång på trafikskolan alla med olika åsikter ,de försökte sälja på mig 10 lektioner till fast jag haft 40 , jag sa att det kommer inte att hända tom en apa kan köra upp efter 40 lektioner. Och mycket riktigt bokade uppkörning som privatist i Farsta och klarade mig på andra uppkörningen Teorin va den lätta delen plugga varje kväll til 02.00 i en vecka. Jätteglad . Men sen kommer ångesten hur kunde jag få körkort men det är bara att köra så mycket som möjligt, man måste köra mycket man blir aldrig fullt lärd utan man lär sig nya situationer i trafiken varje dag och möter många olika situationer . Hjortar som hoppar ut plötsligt och annat men man får mer erfarenhet varje dag och lär sig hantera och förutse det mesta. Men bara att köra tills det sitter i märgen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
7
I dag 08:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo