Start > Körkortsforum > Andra uppkörning underkänd

Andra uppkörning underkänd

T 2018-02-14 22:08 ! Citera #
Ja, att planera sin körning är verkligen viktigt. Sätter man den delen klarar man ju i princip ecodriving på köpet. :D
Gäst 2019-09-20 12:30 ! Citera #
Underkänt
Gäst 2019-09-20 14:13 ! Citera #
Gäst 2019-09-20
Underkänt
Oj. kämpa på och lycka till!
Bluesnow 2022-04-28 12:55 ! Citera #
Jag har precis bli underkänt för den först körprov. Men efter läsa kommentarerna, jag känner lite bättre. Har bokat massor körlektion och andra prov :lol:

There can be a miracle when you believe!
Gäst 2022-04-28 22:12 ! Citera #
MTM2 2018-02-01
Du ska aldrig ge upp forsätt bara tills du lyckas låt det ta 1 miljon gånger men slutligen kommer man alltid få den så är det.. du ska inte börja ge upp nu när su har spenderat tid på alla körlektioner, riskettan, risktvåan samt att du har tränat för kunskapsprovet för att lyckas och slutligen körprovet som du har kämpat och tränat för att lyckas. Dessutom glöm inte hur mycket pengar och tid du har lagt till körkortet så kör på bara
Tack för motivationen du! Jag var på väg att ge upp efter 7 kuggat o min teorin går ut nästan veckan.Ska kämpa bara

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest