Hej!
Vill bara dela med mig lite och kanske få tillbaka motvationen. Det är så att jag hade mitt första förarprov oktober 2017. Teorin klarade jag med 58 poäng, kuggade dock på uppkörningen pga sämre avsökning samt planering. Jag accepterade läget och bokade en massa körlektioner samtidigt och ett nytt körprov. Jag körde en hel del och försökte rätta till mina brister.
Förra veckan hade teori igen och klarade provet som tidigare, men uppkörningen... : Jag fick en väldigt kall inspektör, vilket är så typiskt! Jag kan erkänna att jag gjorde något misstag som att vänta på mötande trafik vid vänstersväng när det var grön trafiksignalen (med pil åt vänster) : Så onödigt att kugga på det här! Är så arg på mig själv.. Jag fick också köra på motorväg och hade en lastbil framför, som jag bestämde mig för att köra om. Det gick bra tills jag körde över till det högra körfältet igen då jag tappade farten något (Från 110 km/h till ca 97 km/h). Känns så omöjligt att klara det här provet Hur gör man för att hålla motivationen uppe?