Start > Körkortsforum > Hur lång tid har man på sig at…

Hur lång tid har man på sig att fixa uppkörningen?

Gäst 2018-01-27 03:10 ! Citera #
Hur långt har man på sig att fixa uppkörningen efter teoriprovet? är de svårt att få uppkörningar tätt inpå varandra?
Gäst 2018-01-27 10:07 ! Citera #
Du har 2 månader på dig att klara körprovet efter godkänt kunskapsprov:) om du inte klarar körprovet innom denna tid så måste du göra om kunskapsprovet igen
Gäst 2018-01-27 10:13 ! Citera #
Gäst 2018-01-27
Hur långt har man på sig att fixa uppkörningen efter teoriprovet? är de svårt att få uppkörningar tätt inpå varandra?
Du ska normalt kunna hinna med 2 körprov innon 2 månader, sen blir det lite svårare att hitta tider, då får man kanske ta någon ledig tid i en annan komun om man har tur. Jag fick 3 uppkörningar innom 2 månader klarade på tredje försöket med en veckas marginal innan min teori gick ut
Gäst 2019-10-17 02:03 ! Citera #
Vill de att man inte ska ta kör kort er eller??
Varför sätter de tid på det? Glömmer man då allt man har pluggat. Isåfall glömmer man bort hela skiten efter 2 månader från att man blivit godkänt på uppkörningen
Pelle 2020-01-11 11:24 ! Citera #
Det får man göra så många gånger du kan bara boka genom trakfikverket
Gäst. 2020-01-11 16:01 ! Citera #
Kan vara läge att kolla detta.

Ändringar är på väg.

https://korkortonline.se/forum/8447/
Pensionären 2021-03-04 10:46 ! Citera #
Jag skrev upp i december o klarade det men fick uppkörning som skolan bokade i april o Trafikverket/ många andra tyckte det var långt emellan proven. Ska det verkligen vara så?
Gäst 2021-03-05 15:51 ! Citera #
Pensionären 2021-03-04
Jag skrev upp i december o klarade det men fick uppkörning som skolan bokade i april o Trafikverket/ många andra tyckte det var långt emellan proven. Ska det verkligen vara så?
Trafikverket rekryterar och utbildar nästan 50st nya inspektörer om året.
Det blir över 400st fler prov per dag när de är klara med utbildningen.

Det är trafikskolan som bestämmer över deras tider.
Simon 2021-04-10 18:38 ! Citera #
Jag är godkänn med teoriprovet men hittar inte tid för uppkörningen första tiden är om 5 månader. Hur ska man göra för att få tidigare tid. Man har ju 6månader på sig men inte så mycket tider för att boka
Jfkfkfbf 2021-04-10 22:15 ! Citera #
Vakna upp kl. 7 på morgonen och kolla varje minut tills kl. 9. Sedan efter klockan 12 kolla sp här tills kl. 2 pm. Kolla alla städer och kontrollera varje stad

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov