Körkortonline > Körkortsforum > Hur lång tid har man på sig at…
Hur lång tid har man på sig att fixa uppkörningen?
Hur långt har man på sig att fixa uppkörningen efter teoriprovet? är de svårt att få uppkörningar tätt inpå varandra?
Du har 2 månader på dig att klara körprovet efter godkänt kunskapsprov
om du inte klarar körprovet innom denna tid så måste du göra om kunskapsprovet igen
Gäst 2018-01-27
Hur långt har man på sig att fixa uppkörningen efter teoriprovet? är de svårt att få uppkörningar tätt inpå varandra?
Vill de att man inte ska ta kör kort er eller??
Varför sätter de tid på det? Glömmer man då allt man har pluggat. Isåfall glömmer man bort hela skiten efter 2 månader från att man blivit godkänt på uppkörningen
Varför sätter de tid på det? Glömmer man då allt man har pluggat. Isåfall glömmer man bort hela skiten efter 2 månader från att man blivit godkänt på uppkörningen
Jag skrev upp i december o klarade det men fick uppkörning som skolan bokade i april o Trafikverket/ många andra tyckte det var långt emellan proven. Ska det verkligen vara så?
Pensionären 2021-03-04
Jag skrev upp i december o klarade det men fick uppkörning som skolan bokade i april o Trafikverket/ många andra tyckte det var långt emellan proven. Ska det verkligen vara så?
Det blir över 400st fler prov per dag när de är klara med utbildningen.
Det är trafikskolan som bestämmer över deras tider.
Jag är godkänn med teoriprovet men hittar inte tid för uppkörningen första tiden är om 5 månader. Hur ska man göra för att få tidigare tid. Man har ju 6månader på sig men inte så mycket tider för att boka
Vakna upp kl. 7 på morgonen och kolla varje minut tills kl. 9. Sedan efter klockan 12 kolla sp här tills kl. 2 pm. Kolla alla städer och kontrollera varje stad