Start > Körkortsforum > Vilken stad är lättast

Vilken stad är lättast

Lillan 2017-12-06 21:53 ! Citera #
Gäst 2017-12-06
Hahaha Lillan skön e du, håller med dig, tror de han som e helt korkad... Han förstår inte att man kanske kan köra perfekt i en annan stad när man är själv eller har bekant med sig men när det är just en inspektör som ska bedöma VARENDA rörelse dååå är man nervös som fan
Exakt! Issa fact
Gäst 2017-12-07 18:04 ! Citera #
Blir man så pass nervös att man inte kan hantera en bil under fjuttiga 25-30 minuter så kanske man ska köpa sig ett busskort istället :D :D :D
Gäst 2017-12-07 19:29 ! Citera #
Gäst 2017-12-07
Blir man så pass nervös att man inte kan hantera en bil under fjuttiga 25-30 minuter så kanske man ska köpa sig ett busskort istället :D :D :D
Jag klarade mig och har körkortet nu så spara busskortet till dig själv :))
Gäst 2017-12-08 11:06 ! Citera #
Gäst 2017-12-07
Jag klarade mig och har körkortet nu så spara busskortet till dig själv :))
Har haft körkort över 2 år, och klarade teorin+uppkörningen på första :D
Lättare att ta körkort än att plugga för ett prov i skolan :D :D
Fattar inte varför så många har så svårt med att fixa sitt körkort på ett försök ;) ;)
Gäst 2018-02-12 00:06 ! Citera #
Lätta städer uppe i Norrbotten är Luleå, Älvsbyn och Boden. Pite är väl helt okej.

Boden så har du nästan inga rödljus, liten trafik på vintern och sommaren för allting är så centralt så folk cyklar/buss/går, nästan ingen rusningstrafik. Stora och tydliga vägar, inga höga snökanter så du måste krypköra på ettan i varje korsning.

Ska köra upp i Pite och jag tror det är nog det värsta stället i norrbotten, uppkörningen fokuseras i stan och i småkvarteren där alla snökanter är 2 meter höga och du måste krypköra på ettan och alltid vara redo för folket blinkar inte i korsningar, rondeller och stannar inte heller för dig på huvudleden osv.
Gäst 2018-02-12 00:45 ! Citera #
Gäst 2018-02-12
Lätta städer uppe i Norrbotten är Luleå, Älvsbyn och Boden. Pite är väl helt okej.

Boden så har du nästan inga rödljus, liten trafik på vintern och sommaren för allting är så centralt så folk cyklar/buss/går, nästan ingen rusningstrafik. Stora och tydliga vägar, inga höga snökanter så du måste krypköra på ettan i varje korsning.

Ska köra upp i Pite och jag tror det är nog det värsta stället i norrbotten, uppkörningen fokuseras i stan och i småkvarteren där alla snökanter är 2 meter höga och du måste krypköra på ettan och alltid vara redo för folket blinkar inte i korsningar, rondeller och stannar inte heller för dig på huvudleden osv.
”Boden så har du nästan inga rödljus”...För det är ju så jättesvårt att köra om det finns rödljus..HAHAHA!!
Gäst 2018-02-12 14:39 ! Citera #
Det är väl lättast att köra upp där man övningskört tidigare så känner man till trafiken och platserna
Gästen 2018-02-12 15:13 ! Citera #
Gäst 2018-02-12
Det är väl lättast att köra upp där man övningskört tidigare så känner man till trafiken och platserna
Är helt enig med dig!
Varför sitta och leta efter en stad man aldrig har kört i bara för att den ska vara lättare?
Det är ju isof den raka motsatsen, svårare eftersom det är en stad man inte är van vid att köra i...
Slugge 2018-06-26 14:12 ! Citera #
Tog precis om körkortet ..ni som tyckte det va svårt nu e ju patetiska ..för mig 0 år sedan när jag tog kk så kunde 1 eller samtliga alternativ vara rätt. Nu går det ju fan inte att misslyckas ..hade iofs 1 fel men gjorde det helt privat :-D
:/ 2018-06-26 17:16 ! Citera #
Slugge 2018-06-26
Tog precis om körkortet ..ni som tyckte det va svårt nu e ju patetiska ..för mig 0 år sedan när jag tog kk så kunde 1 eller samtliga alternativ vara rätt. Nu går det ju fan inte att misslyckas ..hade iofs 1 fel men gjorde det helt privat :-D
Eeeh.....

Hur menar du nu och drar till med ”patetiska”

”tog precis om körkortet’......du har altså haft ett och fått det indraget? Och fått göra om allt altså.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 13:17
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo