Tjena!
Hur länge har ni övningskört regelbundet och hur lång tid har ni kvar till uppkörning? Eller om några som redan har körkort läser detta: Hur länge övningskörde ni regelbundet tills ni körde upp? i skrivande stund har jag personligen endast kört bil ett par gånger på trafikskola och några gånger hemma och dessutom väldigt oregelbundet. Jag ska börja köra regelbundet och intensivt både på trafikskola och hemma i januari och jag har min uppkörning i maj. Det känns som att det är lite tight med tid med tanke på att vissa övningskör i flera år men ändå kuggar uppkörningen... Så jag skulle vilja veta hur lång tid ni andra har tagit på er. Jag vet att det är individuellt hur mycket tid och träning man behöver, men syftet med detta är att jag vill se om det är möjligt överhuvudtaget att kunna ta sitt körkort efter 4-5 månader. Det lär väl uppenbara sig hur det går för mig personligen dock. Har jag inte uppnått tillräcklig färdighet typ 3-4 veckor innan uppkörningen kommer jag att avboka den och teoriprovet, så att någon annan som förhoppningsvis är redo och därav mer välförtjänt av provtiden, kan få den. Men som sagt, syftet med detta är att försöka ta reda på om jag åtminstone har en ärlig chans, då motivationen är på noll just nu. Tack på förhand!