Start > Körkortsforum > Tips för att klara teoriprovet

Tips för att klara teoriprovet

Gäst 2017-12-02 23:50 ! Citera #
S 2017-12-02
Hahaha, nej, det behöver du inte heller göra! Klarar man alla tester på elevcentralen och körkortsonline, klarar man även riktiga teorin! Så är det bara
Men lilla vän, körkortonline´s tester är ju rena rama barnleken...
Så man ska INTE utgå efter hur man ligger till med sin teorikunskap utifrån denna sidas teoriresultat!

Frågorna härinne är bara ett liiiiitet extra test som kan vara till hjälp under sin teoriläsning.
Mestadels så ska man läsa körkortsboken och göra sina test på en riktig bilskola.
Det är den bästa kombinationen till att läsa teorin...
S 2017-12-03 09:41 ! Citera #
Gäst 2017-12-02
Men lilla vän, körkortonline´s tester är ju rena rama barnleken...
Så man ska INTE utgå efter hur man ligger till med sin teorikunskap utifrån denna sidas teoriresultat!

Frågorna härinne är bara ett liiiiitet extra test som kan vara till hjälp under sin teoriläsning.
Mestadels så ska man läsa körkortsboken och göra sina test på en riktig bilskola.
Det är den bästa kombinationen till att läsa teorin...
Jag berättar bara vad jag har gjort!!! Fick 63/65 så det funkade väldigt bra för mig!!! Du och alla andra får plugga exakt hur de vill, jag delar bara av min erfarenhet, trodde det var syftet med tråden...att skriva fakta(hur man har gjort), inte bara spekulationer...och kalla mig inte för lilla vän!TACK!:)
Gäst 2017-12-03 17:00 ! Citera #
S 2017-12-03
Jag berättar bara vad jag har gjort!!! Fick 63/65 så det funkade väldigt bra för mig!!! Du och alla andra får plugga exakt hur de vill, jag delar bara av min erfarenhet, trodde det var syftet med tråden...att skriva fakta(hur man har gjort), inte bara spekulationer...och kalla mig inte för lilla vän!TACK!:)
Nej du sa att en viss person inte behövde göra vissa saker för att klara teorin, det är inte att berätta hur du gjorde...
Så lilla vän, du får allt se över själv hur du skriver, och ska du komma med tips så skriv då tydligt hur du gjorde och att det passade dig. För bara för att det passar dig, så behöver det inte alls passa någon annan lika bra, så säg inte vad folk behöver göra eller inte behöver göra för att klara teorin....Det är en STOR skillnad på dom små orden..
S 2017-12-04 19:12 ! Citera #
Gäst 2017-12-03
Nej du sa att en viss person inte behövde göra vissa saker för att klara teorin, det är inte att berätta hur du gjorde...
Så lilla vän, du får allt se över själv hur du skriver, och ska du komma med tips så skriv då tydligt hur du gjorde och att det passade dig. För bara för att det passar dig, så behöver det inte alls passa någon annan lika bra, så säg inte vad folk behöver göra eller inte behöver göra för att klara teorin....Det är en STOR skillnad på dom små orden..
Hahaha...jag förutsätter att folk som läser är intelligenta och fattar att alla utalanden här är subektiva då de grundar sig i egen erfarenhet...Vad talar för vad som är rätt eller fel? Vad talar för att det du rekommenderar eller någon annan är rätt? Folk frågar om tips, jag vet att frågor på nätet var lika de på provet och min erfarenhet säger att det var värt att göra tester på nätet. Jag vet inte vad du försöker åstadkomma med dina bittra kommentarer! Är du här för att hjälpa folk eller bara kritisera? Dessutom är jag varken din vän eller liten! Nu ska jag ut och njuta av mitt körkort! Onödigt att lägga tid på tråkiga diskussioner!
Jimmy 2017-12-04 20:53 ! Citera #
S 2017-12-04
Hahaha...jag förutsätter att folk som läser är intelligenta och fattar att alla utalanden här är subektiva då de grundar sig i egen erfarenhet...Vad talar för vad som är rätt eller fel? Vad talar för att det du rekommenderar eller någon annan är rätt? Folk frågar om tips, jag vet att frågor på nätet var lika de på provet och min erfarenhet säger att det var värt att göra tester på nätet. Jag vet inte vad du försöker åstadkomma med dina bittra kommentarer! Är du här för att hjälpa folk eller bara kritisera? Dessutom är jag varken din vän eller liten! Nu ska jag ut och njuta av mitt körkort! Onödigt att lägga tid på tråkiga diskussioner!
Lycka till! och kör försiktigt:)
Lili 2017-12-04 21:18 ! Citera #
Du har rätt. Alla är vi olika. Många mina vänner klarade provet utan boken. Själv tycker jag att det är mycket tråkigt att läsa boken men läser ändå.Roligare att svara på frågor tycker jag
Eli 2018-01-10 23:18 ! Citera #
Tjej 22 år 2017-11-16
Titta på youtube de 8 kapiteln som finns om teori frågor dem är mycket mycket lika. Jag klarade teorin pp första med hjälp av de.

Jag köpte dem 8 kapitel och på teori fick 46 .jag fick panik att det inte fans samma bilder som på teori .dem teori hade jag i september .sen köpte jag dem men jag var i januari 2018 och det var inte samma lite nya model bilder.
Gästen 2018-01-11 00:18 ! Citera #
Eli 2018-01-10
Jag köpte dem 8 kapitel och på teori fick 46 .jag fick panik att det inte fans samma bilder som på teori .dem teori hade jag i september .sen köpte jag dem men jag var i januari 2018 och det var inte samma lite nya model bilder.
Om du inte klarar av teorin för att bilderna är annorlunda så har du ju inte begripit frågan utan bara försökt minnas olika bilder och svar...
Försök att läsa så att du fattar vad frågan frågar efter, först då kommer du ha en bra chans att klara teorin..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
15
I dag 13:24
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo