Tråden handlar om de långa väntetiderna hos Trafikverket, inte om min körning. Att tiderna är flera gånger längre än när jag tog körkort första gången är det jag är upprörd över. Jag verkar dock vara den enda som tycker att det är orimligt långa tydligen och ingen verkar veta varför det är så
Det var värst vad en del sitter på höga hästar i det här forumet. Ni kan lägga ner er tråkiga besswerwisserstil tycker jag.
Sverige är stenhårda jämfört med de flesta andra länder och där andra länder ger en prick ryker körkortet direkt!
Prövotiden är till för att sortera bort förare som dig. Ni som egentligen inte är redo för körkort och bara hade tur på uppkörningen.
Du gjorde bort dig totalt och jag är GLAD att du blev av med körkortet för nu ska du fan i mig lära dig en läxa för livet, Ellen.
För övrigt så har du inte längre förstagångsprioritet och det är därför det inte finns tider där du kan ”boka och glömma” tills datumet kommer. Du bråkar med alla andra storkuggare nu.
Och det finns tider, du måste bara uppdatera sidan varenda dag flera minuter på morgonen för att få tag i avbokade tider.
Trodde du verkligen att du inte skulle få skit för det du gjort? Du bröt mot vår svenska lag och ska straffas därefter. Helt ditt fel. Sympati får du fan inte. Men skyll på systemet du, Ellen. Hoppas du inte bor kring Stockholm för jag vill inte att du krockar med mig.