Klarade uppkörningen i förrgår som privatist, var faktiskt inte så nervös eftersom jag är säker i min körning.
Haft min farsa som handledare och det har varit en sjukt rolig övningskörnings period så om du har tillgång till att öva privat, ta den!
Kom till uppkörningen, satte oss i bilen så började han förklara hur det går till, tex han säger sväng vänster, höger, kör på egen hand till ett speciellt ställe osv. Fick sedan göra en bus enkel säkerhetskontroll som förövrigt jag var VÄLDIGT nervös över, fick kolla så färdbroms och parkeringsbroms fungerade.
Körde i kanske 25 minuter, ingenting i stan, fick inte heller starta i backe/ fickparkera så jag hade nog rätt tur. Inspektören som jag hade var också väldigt trevlig så man kände sig trygg med att ha han bredvid.
Parkerade, stängde av motorn och då säger han att min körning var i princip felfri förutom att jag kunde placerat mig bättre i vissa tillfällen, dock kunde jag öva ännu mer på sånt när jag har kortet enligt honom. Så mitt tips är att öva öva öva, och tro inte på allt som skrivs om inspektörer, jag var extremt nojjig över det eftersom jag läst så mycket skit, han jag hade var sjukt snäll och förstående.
Så nu är det bara teorin kvar eftersom jag kuggade den, tid på tisdag den 10 oktober. Ville bara dela med mig om min uppkörning, hoppas det går vägen för er som läser, lycka till.