Start > Körkortsforum > När kommer körkortet?

När kommer körkortet?

Gäst 2018-07-19 18:13 ! Citera #
Klarade körkortet förra veckan måndag.
Fick avgift för körkortstillverkning samma vecka fredag och betalade direkt.

När får jag körkortet skickat till mig?
Jag har förstått att man hämtar ut körkortet från lokala postkontor. Får man avi via papper till bredlådan eller sms?

Gått ett tag nu känns det som

Tack på förhand
Gäst 2018-07-19 19:00 ! Citera #
Ja det bör ha kommit nu.
Mina 3 körkort (lagt till extra bokstäver på kortet) har max tagit 5 arbetsdagar, vanligtvis 3st.
M. 2018-07-19 22:45 ! Citera #
De sa till mig att körkortet normalt kommer inom 2-3 dar.
jag körde upp onsdag förra veckan, och hämtade körkortet i måndags (var inte hemma under helgen, så avin kanske kom redan på fredagen vet inte)
det kom en avi som rekommenderat brev hem i brevlådan, och så fick jag hämta på vår lilla butik. Tycker ditt borde ha kommit eller ska komma vilken dag som helst!
Gäst 2018-07-19 23:08 ! Citera #
Tog också körkortet på måndagen förra veckan och undrar varför inte mitt körkort har kommit heller. Antar att posten är på semester...
Gäst 2018-07-20 09:57 ! Citera #
Snackade med Transportsyrelsen nu.. körkortet hade kommit fram redan i tisdags men de var ett fel med posten därför kom inget avi. Fick hämta ut den idag genom att operatören skulle smsa platsen jag skulle hämta den ifrån. :)

Trevlig helg
Gäst 2018-07-21 18:54 ! Citera #
Jag klarade uppkörningen på onsdag morgon och hade AVIn för körkortet på fredag.
Jonte 2018-10-09 13:43 ! Citera #
Körkortet skickas inte förrens man har betalat sina utgifter, dvs teoriprov, uppkörningen. Inte sant?
Gäst 2018-10-09 17:41 ! Citera #
Jonte 2018-10-09
Körkortet skickas inte förrens man har betalat sina utgifter, dvs teoriprov, uppkörningen. Inte sant?
Stämmer inte, jag hade både prov och uppkörning inom 2 dagar, fick då räkningar hemskickade som skulle vara betalda inom 10 dagar. Och dagen innan sista inbetalningsdag så fick jag avin för att hämta ut mitt körkort..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo