Start > Körkortsforum > Finns inga tider för uppkörnin…

Finns inga tider för uppkörning nu i höst..

Gäst 2017-10-01 20:43 ! Citera #
Jadu, jag fick gaturkorsning, infart/landsväg, cirkulationsplats, körning i tätort..för att sammanfatta mina fel: körde för låg hastighet, då ja missade hastighetsskylten..o då gasar hon åt mig medan ja kör..det skulle räcka ifall hon sa bara: gasa o lät mig göra det..därmed kände man sig usel..o det var ingen trafikfara..
missförstod en väjningsskylt, trodde det var han på höger som hade väjningsplikt..blev kuggad på det..- infart/landsväg..och detta var på en lansväg..
gatukorsning- där såg jag inga fel..men hon tyckte ja tappade fart? skulle svänga vänster..o la in 2an o gled..men hon ville att ja skulle gasa på o köra..och cirkulationsplats..var en bil som inte blinkade..o då körde ja inte så klart ut..utan väntade på att han skulle passera mig men han blinkade försent..då tyckte hon att ja stannade i onödan? berättade detta till trafikläraren..o han sa att ja gjorde rätt..men jag vet att ja gjorde fel o det var rätt av henne att kugga mig på de felen ja gjorde..men resten var inte ens rimligt..aja bara att köra upp igen..tycker att vissa inte borde vara inspektörer..min åsikt..man kan åtminstone vara lite mänsklig..o låta aspiraten känna sig trygg o bekväm..but no..försöker inte vara grinning och bortförklara något..men känner en hel del som har haft konstiga inspektörer..
Känner igen mig 2020-06-12 14:31 ! Citera #
[bvarför finns det inga uppkörningstider? Här har vi betalat dyra lektioner och så finns det inga uppkörningstider? Så här får det bara inte gå till. Ska min dotter behöva vänta till oktober? Då är hon tvungen att fortsätta med körlektioner, trots att körlärare godkänt hennes körning. Jag är ledsen, besviken och arg även helt förkrossad i min ekonomi. Mvh Mamma Anneli [/b]
Gäst 2020-06-12 15:29 ! Citera #
Dålig planering av trafikläraren
Gäst 2020-06-12 16:21 ! Citera #
Jag menar oavsett Corona eller inte så vet väl en riktigt trafiklärare att man måste planera och boka upp allt i tid för sin kund...?! Just sayin!?
acknan 2020-06-12 20:44 ! Citera #
Det kan komma avbokade tider när som helst. Man får uppdatera sidan 1 gång per sekund ;) Måndagar brukar det komma in massa nya tider också (trafikskolor som avbokar)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 11:04
1
I dag 10:37
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov