Jadu, jag fick gaturkorsning, infart/landsväg, cirkulationsplats, körning i tätort..för att sammanfatta mina fel: körde för låg hastighet, då ja missade hastighetsskylten..o då gasar hon åt mig medan ja kör..det skulle räcka ifall hon sa bara: gasa o lät mig göra det..därmed kände man sig usel..o det var ingen trafikfara..
missförstod en väjningsskylt, trodde det var han på höger som hade väjningsplikt..blev kuggad på det..- infart/landsväg..och detta var på en lansväg..
gatukorsning- där såg jag inga fel..men hon tyckte ja tappade fart? skulle svänga vänster..o la in 2an o gled..men hon ville att ja skulle gasa på o köra..och cirkulationsplats..var en bil som inte blinkade..o då körde ja inte så klart ut..utan väntade på att han skulle passera mig men han blinkade försent..då tyckte hon att ja stannade i onödan? berättade detta till trafikläraren..o han sa att ja gjorde rätt..men jag vet att ja gjorde fel o det var rätt av henne att kugga mig på de felen ja gjorde..men resten var inte ens rimligt..aja bara att köra upp igen..tycker att vissa inte borde vara inspektörer..min åsikt..man kan åtminstone vara lite mänsklig..o låta aspiraten känna sig trygg o bekväm..but no..försöker inte vara grinning och bortförklara något..men känner en hel del som har haft konstiga inspektörer..