Start > Körkortsforum > Stadskörning-

Stadskörning-

Hej! 2017-08-15 20:16 ! Citera #
Gäst 2017-08-15
Då har du en hel del att öva på...
Så ha inga planer på att boka nått prov inom en snart framtid
Oj, har bokat ett prov om en månad :/
Mitt problem är att jag har svårt att planera när jag kör själv, utan destination, eller om jag får anvisningar för sent, dvs. så jag knappt har tid att tänka innan jag måste ex. byta fält (blir stressad då)
Hej hej 2017-08-16 13:42 ! Citera #
Hej! 2017-08-15
Oj, har bokat ett prov om en månad :/
Mitt problem är att jag har svårt att planera när jag kör själv, utan destination, eller om jag får anvisningar för sent, dvs. så jag knappt har tid att tänka innan jag måste ex. byta fält (blir stressad då)
Oj då!
Vill inte verka otrevlig nu på nått sett, men om du inte kan planera din körning så kommer du inte klara av en uppkörning eftersom du kommer testas på just planerad körning. Sedan kommer dom ha nått som heter ”körning mot eget mål”, då ska du kunna läsa av skyltar och planera din körning till din destination på bästa sett..

Så du har en de att öva på om du har uppkörning om en månad..
Hej! 2017-08-20 14:06 ! Citera #
Hej hej 2017-08-16
Oj då!
Vill inte verka otrevlig nu på nått sett, men om du inte kan planera din körning så kommer du inte klara av en uppkörning eftersom du kommer testas på just planerad körning. Sedan kommer dom ha nått som heter ”körning mot eget mål”, då ska du kunna läsa av skyltar och planera din körning till din destination på bästa sett..

Så du har en de att öva på om du har uppkörning om en månad..
Det är väl lätt, bara att lära mig själv vara mer uppmärksam på vägmärken & skyltar osv.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:22
2
I dag 10:55
5
I dag 09:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest