Start > Körkortsforum > Uppkörning morgon eller efterm…

Uppkörning morgon eller eftermiddag?

Gäst 2017-08-11 15:58 ! Citera #
Piraten74 2017-08-11
Hehe

Krypköra så sakta beror ju på vårt i landet man bor:)
Själv körde ja upp i Helsingborg där var det mycket bilar dock inte krypkörning som du beskriver.

I Stockholm är det nog så..

Har man problem fart m.m som du beskriver håller ja med dig, självklart!
Fler lektioner absolut..

Själv körde ja upp i blixthalka det var svårt, men fördel av att det inte gick köra så fort :)
Bra då är vi överens där, för det var det som jag reagerade på när folk skrev att dom tycker att det är jobbigt/svårt att hålla höga hastigheter när man är ensam på lite större vägar. Att köra på landsväg och motorväg är det enklaste som finns, visserligen får man hålla mer utsikt efter faror när man kör på landsväg med tanke på allt vilt som finns i våra skogar. Men det är ändå enklare att köra på sådana vägar än att köra mitt i en storstad där det kommer andra bilar, cyklister och gående precis överallt :D

Ja det är ju fördelen med att köra upp när det är blixthalka ute, man får ta det lite lugnare än vanligt.
Själv körde jag upp mitt i sommaren, men jag tycker inte att det är svårt att köra varken när det är varmt eller kallt och halt ute, visserligen är man lite mer på alerten när det är snorhalt ute :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 00:29
2
I dag 00:20
9
I går 19:38
11
I går 18:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov