Start > Körkortsforum > Uppkörning sollentuna

Uppkörning sollentuna

Gäst 2017-05-10 17:07 ! Citera #
Hej!

Jag ska köra upp i Sollentuna men har hört att många kuggar där, vet du vad det beror på?? :)

Tack!
Gäst 2017-05-10 22:30 ! Citera #
Dom allra flesta som kuggar gör det för att dom tror att dom är redo för en uppkörning.
Det har även trafikverket tagit fram i statistik att dom som kuggar bokar både teoriprovet och körprovet alldeles för tidigt. Så boka inga prov fören du känner själv att du är 100% redo..

Och om du kör som privatist så ska du inte lita fullt på vad din handledare säger, utan boka en körlektion på en körskola och förklara att du kör som privatist och att du funderar på att boka uppkörning, men vill veta från en professionell körlärare vad han/hon tycker och vad du eventuellt ska träna mera på.
Sandali 2018-07-03 13:32 ! Citera #
Det var min första försöket och gick jätte bra.Jag tog 3 lekioner med trafik skola eftersom jag gjorde överkörning privat. Då lärde jag mig dem små detaljer.Försök att köra lugn, håll hästighet och var inte stressigt.Personal är trevliga.Rekommenderar och lycka till alla !!!
Sessan 2019-02-27 12:40 ! Citera #
Hej jag har en fråga ska man köra upp i Sollentuna eller Jakobsberg?

Sen undrar jag också vart i Sollentuna man kör upp i?
Gäst 2021-08-18 09:48 ! Citera #
Sollentuna har det

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 02:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest