Start > Körkortsforum > Tips på billigare körkort.

Tips på billigare körkort.

ernerhaav 2010-04-14 19:36 ! Citera #
Tips är att köra som mycket som möjligt, oftast har alla trafikskolor samma pris, om inte så har den dyrare säkert mer att erbjuda. jag har valt en av de dyra i kalmar men det är mest ordning och dem ser verkligen till att du får ditt körkort. på många billiga ställen kan det lätt bli så att du får klara dig själv och verkligen gå på ditt egna avsnar vilket brukar leda till att de inte blir ngt ;)
Carlnord 2010-06-12 16:39 ! Citera #
Själv så tycker jag att man kan varva köra med bilskola och hemma, det gör att man kan plugga det praktiska väldigt mycket mer, till ett billigare pris :D. Sen så ska man ju inte bara tänka på priset då om en körskola är väldigt billig så är det oftast något skumt med den. ;)
lydiajoh 2010-06-13 19:52 ! Citera #
Övningskör jättemycket hemma, plugga på teori hemma och ta så få (helst 40 minuters) lektoner som möjligt!
Gäst 2010-06-26 13:17 ! Citera #
Du kan köra på trafikskolan en gång i början så att du lär dig allt rätt sen kan du köra mycket privat och dessutom kan du läsa hemma så du slipper betala för teorikurser.
Gäst 2010-07-06 19:16 ! Citera #
Kör med flera olika körskolelärare. De brukar ofta vara bra på speciella saker tycker jag. en del är med nogrann med hur du tittar och läser av märken/situationer. Andra granskar dig krititskt så du vet vart dina brister ligger och vad du behöver förbättra.

Träna även mycket hemma innan du ger dig ut i körskoledjungeln, du är då både förberedd och redo.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest