Start > Körkortsforum > Betalar handledare

Betalar handledare

Gäst 2019-01-10 13:50 ! Citera #
Varför ska man betala sin handledare, det enda jag skulle gå med på att betala är för den bensin man eventuellt kör upp.
Ska man betala för en körlektion så kan jag lika gärna lägga till lite och därmed få en professionell körlektion från körskolan.
deniroschumacher 2019-01-10 20:05 ! Citera #
Förlåt men dedär är det dummaste jag har hört haha. Det beror väl på person från person? Om du nu vill det så gör det då? Finns ingen som hindrar dig
Gäst 2019-01-10 21:56 ! Citera #
deniroschumacher 2019-01-10
Förlåt men dedär är det dummaste jag har hört haha. Det beror väl på person från person? Om du nu vill det så gör det då? Finns ingen som hindrar dig
Varför skulle man betala sin handledare mer än den bensin som man kör upp?
Motivera gärna med ett riktigt bra svar :D
Fanny 2019-01-11 09:24 ! Citera #
Alltså det var det dummaste jag hört!! Man kan då lika gärna betala för professionella lektioner på skolan, om handledaren ska ta betalt.
Gäst 2019-01-11 13:14 ! Citera #
Det skulle väl möjligtvis vara att betala för handledarkursen man måste gå, det skulle vara ok för min del, plus soppa naturligtvis. Någon liten present när man tagit körkortet som tack skulle jag inte heller se som omöjligt, men att betala per timma så.. nja..
Lisa 2019-01-11 14:02 ! Citera #
Min handledare är min första kusin, och han vägra ta betalt för bensin eller för tiden vi kör. Vilket jag känner är rättvist, och så ska jag göra för den som jag handleder i framtiden. Man betala redan så mycket som student, och i så fall så kan man betala en summa när man tjäna pengar.
Samuel 2019-01-11 14:03 ! Citera #
Jag betala min handledare 500 per gång vi är ute o kör. Han tyckte att jag skulle det, och jag sa ok, för jag vill verkligen får körkort.
Kalle Anka 2019-01-23 23:39 ! Citera #
200 låter väl inte orimlig kostnad för bensin och förslitningar på bilen? Jag fick mer än 30:- per mil i ersättning när jag använde min bil i jobbet tidigare. (Motorväg en timme blir ju några mil.)
gäst 2019-01-24 10:45 ! Citera #
Samuel 2019-01-11
Jag betala min handledare 500 per gång vi är ute o kör. Han tyckte att jag skulle det, och jag sa ok, för jag vill verkligen får körkort.
Är din handledare utbildad körskolelärare? Om inte så hade det varit mer värt att ta lektioner av någon seriös skola än att betala 500 kronor till en privatist. Då betalar du för någon som faktiskt vet vad den lär ut.
Gäst 2019-01-24 14:02 ! Citera #
Samuel 2019-01-11
Jag betala min handledare 500 per gång vi är ute o kör. Han tyckte att jag skulle det, och jag sa ok, för jag vill verkligen får körkort.
Du betalar din handledare mer än vad jag betalar för en professionell körlektion på min körskola :D
Känn dig blåst! :D :D :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest