Start > Körkortsforum > Uppkörning i Borås

Uppkörning i Borås

Ibbe 2019-11-15 08:55 ! Citera #
jag körde upp nyligen blev underkänd på grund av att jag körde dålig nervositeten tog över helt enkelt. Ispektören såg att jag va överdrivet nervös och försökte lungna ner mig men mina nerver höl inte.Du ska tänka att en vän åker med dig och ha bra koll på trafiken håll hastigheten kör inte för sakta så att du blockerar för bilarna bakom rör på ögonen så att du ser vad som händer lång fram för dig ,så du kan planera i god tid, att du missar en skyllt eller få en käring stop. Glöm inte döda vinkel och speglar . Lycka till !
Gäst 2020-01-27 17:02 ! Citera #
Kör för helvete inte upp i Borås, inspektörerna där är riktiga grin ollar och kuggar dig för små fel, jag kuggade 2ggr där!
Gäst 2020-05-01 12:24 ! Citera #
Jag körde upp i Borås igår, gick galant. Jag tror att inspektörerna är bra på att se om man är en trafiksäker och säker förare. Min inspektör var hur trevlig som helst. Hade trafikverkets bil, en volvo v60 diesel, som hade annorlunda växlar än vad jag är van vid, men det gick fint. Fick göra om backning 1 gång, men annars gick det fint. Det beror ju helt på vad du gör för fel och i vilken situation det händer. Om inspektören måste ingripa (bromsa, ta ratten, osv) är du ju direkt kuggad. Inspektören måste ju känna sig trygg om hen ska känna att det är ok att släppa ut dig i trafiken. De har ju fått jobbet av en anledning. Om du däremot känner dig riktigt kränkt av dem kan du ju alltid anmäla dem. Om du inte vill anmäla ligger felet antagligen hos dig själv och inte hos inspektören.
Gäst 2021-07-21 16:51 ! Citera #
Ngn som kört upp i Borås nyligen? Hur gick det? Vart åkte ni och var inspektörerna så hårda som alla andra här i tråden säger att de är?
Linus 2021-11-17 08:37 ! Citera #
Jag körde upp i Borås idag fick en riktigt go kille till inspektör som verkligen ville att man skulle lyckas extremt lugn och vänlig och fick mig och min ångest att bli totalt lugn och säker… körde upp som privat och trodde jag skulle kugga.. men icke sa Nicke körde upp 07:15 på morgonen
Mohit 2022-11-12 13:26 ! Citera #
Om du vill jag kan hjälpa dig

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
92
I dag 21:06
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo