Tips till teoriprov för moped klass 1

Öppet forum, ingen registrering
14:59
Länka

Hej jag har teoriprovet om 2 veckor och jag kan inte ett piss, jag har övat varje dag i snart en månad men inget fastnar i mitt huvud. Hur ska jag göra för att det ska fasta, och måste klara det på första får har inte pengar att göra om det...

Hjälp mig snälla

23:01
Länka

Plugga på samma sett som du gjorde/gör när du ska göra ett prov i skolan..

Du måste ju ha klarat nått prov under skoltiden, så du måste du veta vilket sett du ska plugga på..

12:05
Länka

😭 jag kan ingenting och har provet snart

12:41
Länka
Johannes 2017-06-17

Då kan de bli knepigt 😄

20:44
Länka
Johannes 2017-06-17

Och säger att kuggningarna är oerhört många pga inspektörerna ... idioter.

16:27
Länka

Jag har provet om 2 dagar och jag har lite svårt med studietekniken. Jag har gjort tester på internet och läst boken men ändå så känner jag mig lite osäker, vad kan jag göra? 😕 😨 😠

18:57
Länka
josephine 2017-06-18

Jag har provet om 2 dagar och jag har lite svårt med studietekniken. Jag har gjort tester på internet och läst boken men ändå så känner jag mig lite osäker, vad kan jag göra? 😕 😨 😠

Plugga på samma sätt som du gör inför ett prov i skolan...

Nått prov måste du ju ha klarat där, så då vet du hur du ska plugga...

10:35
Länka

Har någon tips på bra sidor på internet, där man kan göra prov? De sidor jag hittar är ren jävla skit asså.

11:20
Länka

Jag tycker denna sida var bra: Utbildningsappar moped

13:12
Länka

Har aldrig övat till ett prov i skolan mer än de man gör på skoltid! Vet därför inte hur jag ska gå tillväga för att klara mopedteorin! Har redan kuggat 2 gånger och vet inte hur jag ska plugga!

Öppet forum, ingen registrering