Hej jag har teoriprovet om 2 veckor och jag kan inte ett piss, jag har övat varje dag i snart en månad men inget fastnar i mitt huvud. Hur ska jag göra för att det ska fasta, och måste klara det på första får har inte pengar att göra om det...
Hjälp mig snälla
Körkortonline > Körkortsforum > Tips till teoriprov för moped …
Tips till teoriprov för moped klass 1
Plugga på samma sett som du gjorde/gör när du ska göra ett prov i skolan..
Du måste ju ha klarat nått prov under skoltiden, så du måste du veta vilket sett du ska plugga på..
Du måste ju ha klarat nått prov under skoltiden, så du måste du veta vilket sett du ska plugga på..
Johannes 2017-06-17
Johannes 2017-06-17
Jag har provet om 2 dagar och jag har lite svårt med studietekniken. Jag har gjort tester på internet och läst boken men ändå så känner jag mig lite osäker, vad kan jag göra?
josephine 2017-06-18
Jag har provet om 2 dagar och jag har lite svårt med studietekniken. Jag har gjort tester på internet och läst boken men ändå så känner jag mig lite osäker, vad kan jag göra? Nått prov måste du ju ha klarat där, så då vet du hur du ska plugga...
Har någon tips på bra sidor på internet, där man kan göra prov? De sidor jag hittar är ren jävla skit asså.
Har aldrig övat till ett prov i skolan mer än de man gör på skoltid! Vet därför inte hur jag ska gå tillväga för att klara mopedteorin! Har redan kuggat 2 gånger och vet inte hur jag ska plugga!