Start > Körkortsforum > Är superorolig för teoriprovet…

Är superorolig för teoriprovet!!

Gäst 2016-11-28 12:58 ! Citera #
Hej! Jag har mitt teoriprov idag, är minst lika nervös som du!! Jag har dock pluggat länge, rätt regelbundet sedan i somras typ. Jag har läst boken 2 ggr. Om du med säkerhet vill klara provet bör du åtminstone ha läst igenom boken en gång, men jag vet MÅNGA som klarat det utan problem trots att dom inte läst en enda sida utan bara gjort tester, så jag tycker definitivt att du ska köra på tisdag ändå och inte omboka! Om du nu inte skulle klara provet vet du ju på ett ungefär vilken typ av frågor som kommer, det finns många nya tider och det kostar bara 300kr- så lycka till och kör på! :)
Gästish 2016-11-28 13:48 ! Citera #
Ta det lungt och läs noggrant jag själv fick 61 på trafikverket, som sagt läs noggrant så går det galant
Gäst 2016-11-29 08:03 ! Citera #
Gäst 2016-11-28
Hej! Jag har också mitt prov på tisdag!!! Väääldigt nervöst, men samtidigt vet jag att jag absolut inte är den enda som varit det...
Jag har gjort nästan precis som du med pluggandet, till en början läste jag i boken, men tyckte absolut inte att den räckte heller. Jag har mest sökt upp svar på de frågor jag behövt ta reda på mer kring när jag övat på elevc.
Det känns som att du ändå har pluggat i god tid, ta de sista dagarna till att bara repetera det du känner dig mest osäker på.
Istället för att oroa dig för allt som kan gå fel, tänk bara på hur mycket du faktiskt kan, och hur mycket kunskap du har tagit in! Rätt sjukt, en bilförare som haft körkort 20 år skulle ju inte kunna ens hälften av teorifrågorna som du kan... ;)

Lycka till, du klarar det fint tror jag!
Åh vad snäll du är! Ska försöka tänka så. Skriv gärna sen hur de gick för dig! Och lycka till själv, hoppas innerligt du klarar de. Tvivla inte på dig själv och dina kunskaper. :)
Trådstartare 2016-11-29 08:05 ! Citera #
Gäst 2016-11-28
Hej! Jag har mitt teoriprov idag, är minst lika nervös som du!! Jag har dock pluggat länge, rätt regelbundet sedan i somras typ. Jag har läst boken 2 ggr. Om du med säkerhet vill klara provet bör du åtminstone ha läst igenom boken en gång, men jag vet MÅNGA som klarat det utan problem trots att dom inte läst en enda sida utan bara gjort tester, så jag tycker definitivt att du ska köra på tisdag ändå och inte omboka! Om du nu inte skulle klara provet vet du ju på ett ungefär vilken typ av frågor som kommer, det finns många nya tider och det kostar bara 300kr- så lycka till och kör på! :)
Tack så jättemycket!! Hur gick ditt prov för dig? Hoppas de gick bra och lycka till med din uppkörning med. :)
Gäst 2016-11-29 09:08 ! Citera #
Hej igen! Jag klarade teoriprovet, fick 61/65 ?!?!?!!!!! Stort lycka till du med!
trådstartare 2016-11-29 17:03 ! Citera #
Gäst 2016-11-29
Hej igen! Jag klarade teoriprovet, fick 61/65 ?!?!?!!!!! Stort lycka till du med!
Åh grattis vad kul!!
klarade också mitt fast med 54/65 :)
Gäst 2016-11-29 17:53 ! Citera #
trådstartare 2016-11-29
Åh grattis vad kul!!
klarade också mitt fast med 54/65 :)
Grattis! Huvudsaken är att man klarade det och blev godkänd! :D
Jozzi 2016-11-29 23:15 ! Citera #
Hej Provet är lite knepigt tycker jag som pluggar rätt så.. :)
Nu jävlar! haha
Gäst 2016-12-06 16:48 ! Citera #
Kan någon som gjort teorin berätta/ skriva i vilket format provet är ska man kryssa i, svara på frågor, fylla i det som fattas i texten, skriva allt man kan om just detta området ? hur är provet :D
Gäst 2016-12-09 16:39 ! Citera #
Bara o kryssa i

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
92
I dag 21:06
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov