Start > Körkortsforum > Klarade inte teorin

Klarade inte teorin

55 2016-12-11 12:34 ! Citera #
Gäst 2016-11-15
Problemet är att jag läser varje dag 2 timmar och vill verkligen förstå det sitter på jobbet och läser jobbar natt och när jag har tid över så sitter jag och läser på jobbet med när mina frågor tog slut på elevcentralen så gjorde jag frågor på andra ställen med frågorna på elevcentralen kunde jag inte göra på 2 månader pga att jag hade andvänt upp alla test redan...och fick nya igen förra veckan har lagt en hel pengar på körning vill inte ge upp men efter att man inte klara teorin så vill en del av mig bara ge up och en del av mig vill fortsätta...jag har sagt till läraren att jag har problem med teorin och han sa bara 400 kr så får du hjälp med teorin
Kanske är bättre att plugga körkortsteori hemma istället i lugn och ro, låter stressigt att studera teorin samtidigt som man arbetar.
Gäst 2016-12-11 14:47 ! Citera #
Pluggar både hemma och på jobbet var o gjorde andra skrivningen och fick 50 dom två frågorna som jag behövde kunde jag när jag gick ut genom dörren...blir stressad när jag sitter vid datan
Gäst 2016-12-11 14:49 ! Citera #
Och dom 400 kr som jag gav honom var bara för att gå igenom frågor som man hade fel på elevcentralen
Gäst 2016-12-11 14:56 ! Citera #
Jag klarade uppkörnigen o den går ut den 16 januari så man känner sig stessad
Gäst 2016-12-12 00:00 ! Citera #
Det är just trafikreglerna och trafiksäkherheten som e problemet på trafikverket så ställer dom frågorna helt knepigt om man nu jämnför med elevcentralen....bilderna e skit o är helt suddiga där på trafikverket vill bara ha teorin överstökad...saken gjorde det inte bättre att när man ringde läraren och fråga om hjälp att boka prov igen att han blev skitsur som fan och tjafsa med än när man inte klara det... jag sa till min lärare att jag har problem med teorin att om det finns nån möjlighet att gå igenom visa saker o ting...men när man va på dom teorilektionerna dom gav mig inget nytta det va bara gå genom det i boken hemma funderar om jag inte klarar det att skriva ut mig och fortsätta privat
Gäst 2018-12-14 21:35 ! Citera #
:x :( :scared: :cry: hej kan ni föklara till mig vad är ska ja göra för att klara teorin jag har klarat uppkörningen män teorin har gört många gånger men kan inte klara min sista tid 18 december kan nån säga vad ska ja göra
Bahtman 2018-12-14 22:36 ! Citera #
Gäst 2018-12-14
:x :( :scared: :cry: hej kan ni föklara till mig vad är ska ja göra för att klara teorin jag har klarat uppkörningen män teorin har gört många gånger men kan inte klara min sista tid 18 december kan nån säga vad ska ja göra
Jag köpte frågorna på denna sida,, och läste igenom all text,, köpte två appar med,, men kan säga att det hade räckt med texten och frågorna på denna sida,, :lol: Hade 60 av 65 på första försöket. Kämpa på!! ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest