Start > Körkortsforum > Vafan kan väl lika gärna ge up…

Vafan kan väl lika gärna ge upp

aldrig körkort 2017-01-03 16:28 ! Citera #
Hej hjälp mig jag ger upp snart jag skäms för att jag körde jätte många körlektioner och kuggade 3 ggr min lärare säger att jag tänker och planerar sen jag vet inte vad ska jag göra nu bytte jag min körskola och börjar köra imon där men jag har ingen hopp och är jätte nervös jag är klar på teorin och den går ut på februari ska jag ge upp vad ska jag göra ( jag ber om ursäkt min svenska hoppas ni förstår mig)
Gäst 2017-01-04 01:01 ! Citera #
Iamich 2016-10-22
1. Det är ingen stor grej att kugga. Se inte uppkörningen som om det gällde liv och död.

2. Ha körskoleläraren med i bilen.

3. Kör ALDRIG upp i en bil du inte kört förr.

Följ dessa tre råd och körkortet är snart ditt :)
Jag håller med om 1 man ska inte förvänta sig att man klarar det, man ska bara vara avslappnad och koncentrerad.
Fast punkt 2 och 3 är fel. Jag övningskörde enbart privat med farsans stora klumpiga V70. Så när jag fick trafikverkets bil kändes det nästan som att fuska, så himla lättmanövrerad och skön att köra.
Gäst 2017-01-04 10:57 ! Citera #
Hej vet inte om du har kört upp igen nu eller hur det går?


Men jag skulle absolut tipsa om att köra upp med körkskolan och med deras bil som du kan köra i innan!

Då slipper du oroa dig över bilen och då kan man iaf slappna av med den delen! O tror att det självförtroendet kan vara bra för dig om du nu blivit orolig över bilarna!

Ge inte upp snart är körkortet ditt!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo