Start > Körkortsforum > Avboka körprov?

Avboka körprov?

Gäst 2016-10-22 18:11 ! Citera #
Tack så mycket för era råd! Jag ska kämpa nu och övningsköra med mina föräldrar :) får se hur det blir!
Gäst 2016-10-22 18:44 ! Citera #
Kämpa på bara! Jobba speciellt på dina svagheter, byt trafiklärare och träna mkt!
Gäst 2016-10-22 19:07 ! Citera #
Gäst 2016-10-22
Efter ett par körlektioner som jag hade med en väldigt förnedrande, arg och stressande körlärare har jag känt att jag är oduglig och kan inte köra.

Jag har några brister faktiskt och det är att jag glömmer att kolla ordentligt på döda vinkeln, planerar lite sent ibland (till exempel att jag ibland inte tar första luckan i cirkulationsplatser, utan låter en bil köra förbi) och sen behöver jag träna lite mer på motorväg.. Annars kör jag helt ok.
Jag hade också en opedagogisk, otrevlig körskolelärare. Körde några lektioner med henne men bytte sedan till en annan. Som personkemin funkade bättre med, så mitt tips är att BYT direkt! Finns ingen anledning att må dåligt på körskolan, lektionerna är viktiga och det är där och då man lär sig. Betalar dyra pengar för det dessutom. Så byt!
Så kommer övningskörningen kännas mycket roligare.
Jag fick magont av min första körskolelärare. Hon fick mig på helspänn och gick därifrån med känslan av att jag var usel och världens sämsta förare.
Men idag har jag körkort. Så ge inte upp, byt till annan körskolelärare, eller byt trafikskola helt och hållet! Vägen till körkortet kommer kännas så mycket roligare! Lycka till!
Fifian Georgos 2017-12-05 20:09 ! Citera #
Hej !
Jag lyckads i kunskaps prov men jag bokade fel manuel för att köra upp , jag avbokade den men det finns inte tid för uppkörning som kan jag boka tyvär
Jag har bara två månader och jag vet inte vad ska jag göra då .
MVH
Fifian Georgos
Gäst 2017-12-05 22:52 ! Citera #
Fifian Georgos 2017-12-05
Hej !
Jag lyckads i kunskaps prov men jag bokade fel manuel för att köra upp , jag avbokade den men det finns inte tid för uppkörning som kan jag boka tyvär
Jag har bara två månader och jag vet inte vad ska jag göra då .
MVH
Fifian Georgos
Vi jobbar inte på Trafikverket och kan således inte lösa dina problem.
Prova att kontakta dom direkt via www.trafikverket.se
Gäst 2017-12-06 00:45 ! Citera #
Fifian Georgos 2017-12-05
Hej !
Jag lyckads i kunskaps prov men jag bokade fel manuel för att köra upp , jag avbokade den men det finns inte tid för uppkörning som kan jag boka tyvär
Jag har bara två månader och jag vet inte vad ska jag göra då .
MVH
Fifian Georgos
Två val:

1. Sitt och uppdatera sidan varje morgon flera timmar för att få en tid som nån avbokar.

2. Gör om teorin.

Du kan glömma att gå in en gång, boka tid sen inte tänka mer på det om du vill köra upp innan teorin blivit ogiltig. Om du hittar en tid blir det dessutom troligen i annan stad och på kort varsel.
Gäst 2017-12-06 13:40 ! Citera #
Jag har kört med an annan körskolan. 3 stycka 40 minuter test lektioner. Jag bad honom att leka uppkörning med mig. Jag har blivit mycket bättre på det sättet. Nu har jag uppkörning på lördag, vi får se.

Du kan också köra med en annan körskolan ett par gånger och sen börja tänka om teorin.
Gäst 2017-12-06 13:55 ! Citera #
Fifian Georgos 2017-12-05
Hej !
Jag lyckads i kunskaps prov men jag bokade fel manuel för att köra upp , jag avbokade den men det finns inte tid för uppkörning som kan jag boka tyvär
Jag har bara två månader och jag vet inte vad ska jag göra då .
MVH
Fifian Georgos
Uppdatera sidan hela tiden. Jag har blivit underkänt först gång och har nu uppkörning bokat på lördag. Kola sidan mellan 8 och 15 hela tiden. Du kommer få tider. boka snabbt eftersom tiden försvinner inom ett par minuter.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor