Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Gäst 2016-10-14 17:08 ! Citera #
Gäst 2016-10-13
Varför pluggade du där när du hade tagit körkort ?
Jo det ska jag förklara! Går på transportskola så fick inlogg till elevc gratis, böckerna gratis osv. Tog Bkortet på egen hand eftersom jag är 1 år äldre än de andra. Vi har även en körkortsteorikurs i skolan och då kräver dom x antal prov gjorda på elevc, därav. :) Sedan kommer vi även att använda det inför våra lastbilskörkort... kan säga att köra lastbil är svinroligt! Trots att jag bara haft Bkort i en månad så har jag redan varit ute o övningskört med en lastbil på 16-17 ton, hehe ...
Gäst 2016-10-15 20:43 ! Citera #
Hade alla rätt på teorin (första gången) och mitt tips är att läsa på och skriva egna anteckningar som du sen pluggar in och ser till att du förstår 100%. Du ska kunna applicera samma kunskap på olika bilder och scenarion till själva provet så se till att du faktiskt förstår varför reglerna är som de är. Jag gjorde också övningstester online.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor