Start > Körkortsforum > Korkortonline.se bra?

Korkortonline.se bra?

Ridderland 2009-11-08 12:23 ! Citera #
Jag undrar om det är värt 120 kr för att få tillgång till alla frågor på denna sidan. är det liknande som på vägverket? någon som vet av egen erfarenhet. räcker det med att plugga i boken och göra prov på denna sidan?

MVH
Gäst 2009-11-18 21:27 ! Citera #
Det är svårt att säga, däremot så verkar korkortonline täcka upp de flesta frågorna, så jag skulle rekommendera att du läser igenom teoriboken en gång, och sedan gör uppgifterna här på korkortonline, sedan går du till din körskola och gör övningarna som man ”måste” göra där, och om dom också sitter så är det bara att göra teoriprovet :) Lycka till!

Mvh David
Emil W 2010-05-19 21:18 ! Citera #
120 kronor är inte mycket pengar men det du lär dig på sidan kan ha väldigt storbetydelse så du kanske till och med tjänar in dom där 120 kronorna för att du inte behöver göra om proven
Phywe 2010-05-21 18:42 ! Citera #
Med tanke på vad ett teoriprov kostar att göra så är 120 kr inte mycket att snacka om. Mitt intryck av den här sajten är att den är seriös och att informationen är uppbyggd på ett lättfattligt sätt.
Friday 2010-06-30 16:39 ! Citera #
Jag upptäckte den här sajten idag vilket jag är jätte glad för! :) Kanon att man kunde testa teoriprov innan man köper, då kan man lättare bestämma sig för om det är värt kostnaden eller inte. Man måste ju självklart läsa boken för att kunna svara på frågorna ordentligt plus att det är så mycket info i den så om man först läser sen gör frågor då får man liksom hjälp att tänka på vad man läst och verkligfen försöka minnas. Sen kan man sitta och repetera och repetera och man får en förklarning till sina svar så man förstår varför det är så vilket är super viktigt! I grund och botten är det ju det som är viktigast att man nöter in det så det sitter när man är där ute i trafiken inte bara när man gör teori provet och sen kan man glömma det är ju jätte dumt. Det är allas skyldighet att repetera och lära in nya regler som kommer tycker jag! :D
Gäst 2010-07-16 17:36 ! Citera #
Är frågorna här på sajten samma som kommer på teoriprovet? eller skiljer de sig åt?
Gäst 2010-08-01 03:33 ! Citera #
Hej,

Jag tycker den här sidan är riktigt bra, det är lärorikt att gå in och läsa om vad andra skrivit och att man själv kan ställa frågor som man får svar på.
Det är bra att värva teorifrågor med teoriboken. Man behöver nog träna på frågorna för att klara provet och inte bara fokusera på teoriboken.
hausofhannah 2010-12-29 22:38 ! Citera #
Jag tycker också att den här sidan är riktigt bra. Oavsett om det samma frågor eller inte så är det inte så mycket pengar att snacka om. Har man råd att ta körkort så har man råd att betala den här lilla summan för att få tillgång till fler än de 65 frågorna. Jag har lärt mig mycket på bara 65, och fått mycket mer självförtroende inför den stundande utbildningen, och dessutom insett att det faktiskt är ganska roligt också. :)
Gäst 2011-01-04 04:31 ! Citera #
Fiafeminist
Är frågorna här på sajten samma som kommer på teoriprovet? eller skiljer de sig åt?

Givetvis är det inte exakt samma frågor som dyker upp på det riktiga provet, men kan man dessa och har någorlunda förståelse för helheten, ska det riktiga provet inte vara några problem, eftersom detta tar upp det mesta man behöver känna till :)
Lisa M 2011-01-04 19:40 ! Citera #
Den här hemsidan är riktigt bra och det som finns att hitta här har hjälpt mig oerhört mycket med teorin! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo