Fick körkortet för cirka 2 månader sedan och nästan första turen på egen hand så var jag millimeter ifrån att krocka, inte mitt fel för fem öre men det gjorde det har ändå gjort det jobbigare efteråt. Jag har kört i några större städer och det har funkat klockrent, så det är nog mest jag som måste bygga upp mitt eget självförtroende. När jag övningskörde kände jag att jag var ivägen hela tiden och det måste jag släppa, jag kör betydligt bättre och säkrare än många idioter jag möter på i trafiken dagligen. Mycket handlar om att ta det lugnt och inte stressa upp sig, bättre att sätta säkerheten först även om bilisten bakom blir hetsig och börjar tuta än att göra någon tokinkörning i en cirkulationsplats t.ex(ja det ska väl erkännas att det hände dom första turerna vid något tillfälle...).
Hänger kvar här ett tag till då jag tycker det är roligt att läsa om andras lyckade uppkörningar och erfarenheter. Jag försöker även ge folk lite råd i vissa trådar gällande just uppkörningen då jag märker att många lägger på tok för mycket frustration på inspektören istället för att rannsaka sig själva. Jag gjorde det misstaget och hade nog sparat både tid och pengar om jag direkt insett efter jag kuggade att jag hade lite saker kvar att slipa på innan uppkörningen satt perfekt.