Start > Körkortsforum > Auto eller manuell?

Auto eller manuell?

Gäst 2016-09-29 20:15 ! Citera #
Gäst 2016-09-29
Det är ju sant , de som har automatkort kan köra bättre automat än de som är vanna med manuell


vi tycker de som har manuell bor inte köra auto eftersom de är trafikfara .
Skämtar du? Att köra automat är hur enkelt som helst för de som är vana vid manuellt växlade bilar.
Gäst 2016-09-29 20:20 ! Citera #
Gäst 2016-09-29
Det är ju sant , de som har automatkort kan köra bättre automat än de som är vanna med manuell


vi tycker de som har manuell bor inte köra auto eftersom de är trafikfara .
Tänk att första gången jag körde automat så var det busenkelt, o då körde jag dessutom ett fordon på 13-16 ton!

Så ja, folk med automatkörkort kan vara en trafikfara eftersom dom tror att dom är överlägsna.
Gäst 2016-09-29 21:42 ! Citera #
Manuella bilar är så omodernt. Hur kan ni inte fatta det? Snacka om ovilja att gå framåt med trenderna...

Eller är ni helt enkelt fattiga och kör bilar från tidigt 2000-tal eller 90-tal när automat var mer sällsynt? Isåfall förstår jag er, ni har inte råd med nya bilar.
Gäst 2016-09-29 21:59 ! Citera #
Gäst 2016-09-29
Manuella bilar är så omodernt. Hur kan ni inte fatta det? Snacka om ovilja att gå framåt med trenderna...

Eller är ni helt enkelt fattiga och kör bilar från tidigt 2000-tal eller 90-tal när automat var mer sällsynt? Isåfall förstår jag er, ni har inte råd med nya bilar.
Du är naiv du. Gå ut i världen, lär dig ett å annat. Sedan kom tillbaka och inse att du har fel.
Gäst 2016-09-29 22:55 ! Citera #
Gäst 2016-09-29
Manuella bilar är så omodernt. Hur kan ni inte fatta det? Snacka om ovilja att gå framåt med trenderna...

Eller är ni helt enkelt fattiga och kör bilar från tidigt 2000-tal eller 90-tal när automat var mer sällsynt? Isåfall förstår jag er, ni har inte råd med nya bilar.
”Eller är ni helt enkelt fattiga och kör bilar från tidigt 2000-tal eller 90-tal när automat var mer sällsynt? Isåfall förstår jag er, ni har inte råd med nya bilar.”

Vilket jävla äckligt förakt du uppvisar. Fy fan. Detta har inget med pengar att göra.

Objektivt är det bättre att ha manuell behörighet. Det finns inte en enda fördel med att bara kunna köra automatväxlade bilar. Logik verkar dessvärre inte vara en av dina starkare sidor.
Gäst 2016-09-30 11:14 ! Citera #
Gäst 2016-09-29
Tänk att första gången jag körde automat så var det busenkelt, o då körde jag dessutom ett fordon på 13-16 ton!

Så ja, folk med automatkörkort kan vara en trafikfara eftersom dom tror att dom är överlägsna.
Jag tycker de som kör manuell är trafikfara , har sett många får motorstopp i kö lol , jag blir förbannad .

men den här har ju ändrats du vet att Allt Fler tar körkort för endast automatväxlad bil

teknikensvarld.se/fler-tar-korkort-for-endast-automatvaxlad-bil-243148/

amtidigt går marknaden mer åt automatväxlat. – Det säljs fler automatbilar i dag, säger Mikael Högskoog på Motormännens Riksförbund.


så den här bara fråga om tid och som jag har läst om 5 år max


vi kommer bli som USA


freedom och modernt yes fy fan.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor