Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning - ont om ti…

Kuggade uppkörning - ont om tid - vart ska jag köra upp?

Gäst 2016-09-14 16:57 ! Citera #
Verkar som du har mindre uppmärksamhet över väjningsregler. Jag rekommenderar dig att läsa text om väjningsplikt.
Gäst 2016-09-14 23:54 ! Citera #
Varför har du ont om tid? Du kommer att ha körkortet resten av livet, varför sån stress?
Kör upp där du känner till vägarna.
Sasha 2016-09-15 09:54 ! Citera #
Gäst 2016-09-14
Varför har du ont om tid? Du kommer att ha körkortet resten av livet, varför sån stress?
Kör upp där du känner till vägarna.
Plugget :)
Gäst 2016-09-15 13:05 ! Citera #
Att skylla på skolan är bara skitsnack, jag pluggade samtidigt som jag tog mitt körkort.
Det gick alldeles utmärkt, det gäller bara att prioritera rätt så är det inga problem!
Sam rudén 2020-08-23 08:46 ! Citera #
Alltså vad e problemet med vissa nät troll här?. Man börjar ju fan undra lixom....

Killen som startade tråden ville ha svar på en enkel fråga! Men blir istället attackerad av vissa muppar som tror att dom vet o kan allt

Jag hade min uppkörning i Sundsvall! Hade aldrig tidigare kört där elr för den delen besökt Sundsvall tidigare. Men det gick strålande bra! Inget speciellt o tänka på! Mer än att ta det lugnt och kör så som du annars alltid brukar göra-på kör skolan tillexp.

Även erfarna förare kan bli överrumplade av galningar ute på vägarna! Svårt o förutse bil förare beteenden när de inte följer trafikreglerna. Men ha bara lite extra koll på döda vinklar och allt runtomkring dig när ni kör upp

Jag rekommenderar iaf starkt att köra upp i Sundsvall

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor