Start > Körkortsforum > Jag kan inte boka prov

Jag kan inte boka prov

Gäst 2019-03-06 22:16 ! Citera #
Gäst 2019-03-06
Det händer också så när jag ska boka!! Min tid har inte heller gått ut! Vad ska man göra?
Lyft på telefonluren och ring och kolla...
Är det verkligen så jobbigt att lista ut detta själv??
I dagens tekniska samhälle så blir alla som förstenade när allt inte flyter på....Herregud!!!
Andreas 2019-03-07 13:27 ! Citera #
När detta händer så har man bokat prov längre fram efter sitt brytdatum och man måste då avboka denna bokning först.
Hatarlivet 2021-04-02 20:58 ! Citera #
Hur kan det bara vara 4 månader på godkänt teoriprov? Dom bör ju veta om att det inte finns några jävla tider, jag går snart ut gymnasiet och på grund av att jag har panikångest så kommer jag behöva skjuta upp min framtid till typ nästa år för att jag kan inte börja jobba med det jag vill för att jag inte får mitt körkort. Måste göra om teoriprov och nästa tid är i fucking november? Vad fan ska jag göra då ? Bara stanna hos mina föräldrar i skogen för att jag inte kan ta mig därifrån? Nej tack, kan dom snälla uppdatera reglerna lite efter tiderna dom har?
Gäst 2021-04-03 13:30 ! Citera #
Hatarlivet 2021-04-02
Hur kan det bara vara 4 månader på godkänt teoriprov? Dom bör ju veta om att det inte finns några jävla tider, jag går snart ut gymnasiet och på grund av att jag har panikångest så kommer jag behöva skjuta upp min framtid till typ nästa år för att jag kan inte börja jobba med det jag vill för att jag inte får mitt körkort. Måste göra om teoriprov och nästa tid är i fucking november? Vad fan ska jag göra då ? Bara stanna hos mina föräldrar i skogen för att jag inte kan ta mig därifrån? Nej tack, kan dom snälla uppdatera reglerna lite efter tiderna dom har?
Ett godkänt teoriprov gäller 6 månader för tillfället
inspektörn 2021-04-03 17:59 ! Citera #
När gjordes risk 1 och risk 2?
Björn He 2021-04-16 00:59 ! Citera #
Det går väl att boka körkortsprov utan att ha gått riskutbildningen? Jag glömde att gå riskutbildning del 1 innan jag bokade körkortsprov, som jag bokade in redan någon vecka efter att ha fått personlig inloggningskod till bokningstjänsten; jag trodde jag hade gått risk-ettan redan när jag började övningsköra men enligt trafikskolan var det inte risk-ettan jag gick utan det var en handledarkurs, och jag fick då jävligt mycket panik eftersom jag redan bokat tid för körkortsprov och beställt tågbiljetter, hade blott några få dagar på mig att hitta en ledig tid för risk-ettan. Men lyckligtvis fann jag en ledig tid för risk-ettan på Ringens bilskola på kvällen före den dag jag skulle åka till teoriprovet.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor