Start > Körkortsforum > Jag kan inte boka prov

Jag kan inte boka prov

Gäst 2016-09-12 17:11 ! Citera #
Hej,

Jag försöker boka bara uppkörningen men varje gång jag väljer den tid som jag får upp står det. Du har inte gjort det prov som krävs för att göra detta prov. Jag är ju godkänd på teorin men inte uppkörningen.

Vad är problemet?

Tack
Förarprövaren 2016-09-12 17:28 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
Hej,

Jag försöker boka bara uppkörningen men varje gång jag väljer den tid som jag får upp står det. Du har inte gjort det prov som krävs för att göra detta prov. Jag är ju godkänd på teorin men inte uppkörningen.

Vad är problemet?

Tack
Har du ringt Trafikverket och frågat? Kan din tid (2 månader) ha gått ut?
http://uppkorningblog.com
Gäst 2016-09-12 17:33 ! Citera #
Förarprövaren 2016-09-12
Har du ringt Trafikverket och frågat? Kan din tid (2 månader) ha gått ut?
http://uppkorningblog.com
De har stängt.

Jag gjorde teorin för 2 dagar och uppkörningen idag.


Jävla skit sverige med sin 2 månader annars får man göra om allt. Helvete politiken och regler och lagarna suger här!!!!!!! Dömer en våldtäktsman för 2 månader men om man har laddat ner en jävla film får man säkert 5år.
Gäst 2016-09-12 23:32 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
De har stängt.

Jag gjorde teorin för 2 dagar och uppkörningen idag.


Jävla skit sverige med sin 2 månader annars får man göra om allt. Helvete politiken och regler och lagarna suger här!!!!!!! Dömer en våldtäktsman för 2 månader men om man har laddat ner en jävla film får man säkert 5år.
Du är så välkommen så dit du kom ifrån om du pratar så mycket skit.

Förövrigt, man kan inte bli dömd till 5 år för att ladda ner en film.
Piraten 2016-09-13 05:04 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
De har stängt.

Jag gjorde teorin för 2 dagar och uppkörningen idag.


Jävla skit sverige med sin 2 månader annars får man göra om allt. Helvete politiken och regler och lagarna suger här!!!!!!! Dömer en våldtäktsman för 2 månader men om man har laddat ner en jävla film får man säkert 5år.
Håller med om att det inte är den bästa reglen, men förstår varför den finns..
Din andra komentar var onödig, hade det inte varit för som du säger ”skit Sverige” så hade du levt i krig och inte haft förmånen att kunna ta körkort!
Gäst 1 2016-09-13 10:02 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
De har stängt.

Jag gjorde teorin för 2 dagar och uppkörningen idag.


Jävla skit sverige med sin 2 månader annars får man göra om allt. Helvete politiken och regler och lagarna suger här!!!!!!! Dömer en våldtäktsman för 2 månader men om man har laddat ner en jävla film får man säkert 5år.
Om Sverige är så dåligt så är bara att ge sig iväg!

Teorin är en färskvara som sedan ska samspela med det praktiska när man är ute och kör.
Så det är därför som det finns en gräns på 2 månader..

Men som sagt, du är välkommen att lämna Sverige!
Lina 2017-08-12 14:32 ! Citera #
Man ska inte behandlat folket på den sätt. och försök tramp ner efter situationer. det är bäst a kommentera inget att göra så.
m 2018-03-11 20:42 ! Citera #
Gäst 2016-09-12
Hej,

Jag försöker boka bara uppkörningen men varje gång jag väljer den tid som jag får upp står det. Du har inte gjort det prov som krävs för att göra detta prov. Jag är ju godkänd på teorin men inte uppkörningen.

Vad är problemet?

Tack
Samma här. Jag klarade teorin men kuggade uppkörningen och det har inte gått mer än 2 månader emellan. Nu har trafikverkets kundtjänst stängt så skulle vara bra om nån svarade snabbt nu:p För den tiden jag vill boka för ny uppkörning kanske någon annan hinner ta:(
Gäst 2018-03-30 18:57 ! Citera #
Jag klarade teori och uppkörning på första försöket men håller absolut med att 2 månaders regeln för teori är förbannat dum och skapar bara besvär för folk. OKEJ om dom inte vore så förbannat kassa att det är svårt att ens få nya uppkörningstider på vissa orter. Men inte ens då finns det någon logik i regeln.

Om jag lyckas med båda, kan jag skita i att köra på fem år och sen hoppa i en bil utan att komma ihåg någon teori.. Men om jag sumpade uppkörning en gång måste jag göra om teoriprovet också om det gått längre än två månader... Va..
Gäst 2019-03-06 17:33 ! Citera #
Det händer också så när jag ska boka!! Min tid har inte heller gått ut! Vad ska man göra?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov