Start > Körkortsforum > Närvös så man nästan dör!

Närvös så man nästan dör!

Alex 2010-05-18 09:31 ! Citera #
Att han kuggade dig för att du fick för många motorstop kan jag förstå, eftersom man måste kunna hålla en jämn trafikrytm utan att störa de andra medtrafikanterna allt för mycket. men om du nu bara fick ett par motorstop så tycker jag det var lite hårt eftersom alla kan ha svårt för en bil som man inte är van vid.

men det är bara att fortsätta öva och ju säkrare du blir på din körning ju mindre nervös blir du. lycka tll nästa gång!

mvh alexander
Gäst 2010-06-08 00:12 ! Citera #
Om ni får motorstopp så många gånger, så måste ju nått va fel. Fråga varför om han inte redan har sagt vad ni gör för fel.
I början när jag övningskörde så fick jag inte så många motorstopp men sen helt plötsligt en gång jag var ute och körde så fick jag motorstopp hela tiden, visste inte vad jag gjorde fel men då va det att jag gav för lite gas, så farsan och jag åkte till ett industriområde där jag fick träna på dragläge i en timme. Hitta dragläge, köra 10 meter, stanna och sedan börja om igen. Sen efter det har det gått hur bra som helst, Hade min uppkörning idag och det gick jätte bra. Så Nu har jag körkort :D
olkh 2010-06-13 21:02 ! Citera #
Hur går det för dig jennifer? ;)
tisslan 2010-06-15 07:43 ! Citera #
Hur har det gått för dig Jennifer? Jag håller tummarna för dig, bara så du vet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 23:52
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo