Start > Körkortsforum > Ni som klarat er

Ni som klarat er

Caroline 2016-08-17 15:01 ! Citera #
Gäst 4 2016-08-16
Jag hade aldrig kört bil innan jag började med min teori, behövde inget sånt när man körde moppe under det glada 90-talet :)
Så jag fullföljde min körutbildning helt på en körskola, eller ja, jag mängdtränade mycket med min sambos pappa. Såg till att jag lärde mig grunderna rätt först hos körskolan, men den mesta körningen skedde privat..
Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket.
Grattis :)

Nu har jag förvisso haft en infektion i högra ögat förra året som gjort att jag har svårt att urskilja vit text på t ex blå o framförallt grön bakgrund. Så då blir ju körningen lite svårare. Så stolt att jag klarade det på 3 månader på 3e uppkörningen exakt en vecka innan jag blivit tvungen att göra om både teori och uppkörning :).
Gäst 2016-08-17 18:47 ! Citera #
Gills de om man kört innan, heh
8-)
Gäst 2016-10-06 20:34 ! Citera #
40 körlektioner på körskola, varvat med lite privatkörning. Började med körskola, sedan började jag köra mer och mer med min kille. Vilket inte var så kul, jobbigt för relationen!
Är 41 år och tröglärd. Därav så många körlektioner..
Men nu sitter jag med körkort, och det var värt varenda krona!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor