Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörning 5 gånger, fö…

Kuggat uppkörning 5 gånger, för nervös, hjälp!

Gäst 2018-07-19 20:21 ! Citera #
Hej!
Du har en medsyster här, är även jag äckligt nervös för själva situationenoch har provat två gånger med samma resultat-icke godkänt! Jag har gjort samma tabbar på båda proven, det är inte kul alls, och det är lätt att ge upp men det ska vi inte göra. Jag tycker det låter helt orimligt att bli kuggad bara för att du körde upp på en kant! Bra att du provar i en annan stad, har hört att de är ganska hårda i Farsta ( en det kan ju vara ett rykte). Lycka till, själv kör jag upp snart igen för tredje gången.
Sanna 2021-04-12 14:44 ! Citera #
Åh det hade kunnat vara jag som skrivit! Lyckades du tillslut..? Är i exakt samma sits :(
Gäst 2021-04-12 16:36 ! Citera #
Ni som tycker det är löjligt att kuggas för att ett hjul nuddat en kant eller så visst det kanske man kan tro men det tyder ju på att du inte har kontroll över bilen. Sen kan jag meddela att jag slapp backa runt hörn och fickparkera på min uppkörning. När jag senare skulle fickparkera med körkort så körde jag upp med bakhjulet på kanten av trottoaren. Hehehe 8-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo