Start > Körkortsforum > Nästa vecka gäller det! Är jag…

Nästa vecka gäller det! Är jag redo? vad tror ni?

simon 2016-05-31 08:45 ! Citera #
Tjenare!


Har läst en gång körkortsboken. Jag klarar utan bekymmer sluttestet, vägmärken och svåraste frågorna på elevcentralen. De känns jätte lätt för mig. Har också köpt TEO trafikskola körkortsfrågorna. Det är exakt likadan frågor som på trafikverkets frågor de rekommenderar detta, har också mycket hört talas om det hjälper att klara teoriprovet. Där klarar jag också lätt får alltid mer än 60 så med detta är jag också nöjd. Kan man klara riktiga provet om man klarar faserna, repetitionen och sluttestet på elevcentralen + Teo trafikskolas slutprov

Tack i förhand!
Gäst 2016-05-31 08:59 ! Citera #
Det tror jag att du gör. Mitt tips är att du repeterar även om det känns att du kan o inte behöver läsa/göra tester, gör det ändå. Du förlorar absolut inget på det. Jag skrev provet igår och jag kände som du beskriver innan, men jag bara fortsatte att läsa för att känna mig lugnare. Frågorna på provet var ibland lite annorlunda ställda än de tester jag gjort innan, inget svårt men man måste tänka lite. Bara ta det lugnt, tänk logiskt o du kommer att fixa det! Lycka till
Gäst 2016-05-31 09:10 ! Citera #
TEO har inte samma frågor, så förbered dig på en stor besvikelse om du tror det... Det enda som är samma som riktiga provet är designen på knapparna och bakgrundsfärger så att du ska känna igen dig.
simon 2016-05-31 09:10 ! Citera #
Ok tack så mycket för tipset!! Fick du godkänd? och var skrev du din teoriprov?
Gäst 2016-05-31 09:32 ! Citera #
Jag gjorde mest på trafikskola online, bara matade på, läste igenom boken, på slutet när det kändes att jag kunde det mesta läste jag genom teorin här på sidan - allt det viktiga ganska kortfattat. Jap, det gick bra att skriva för mig igår. Bara att mata på så det sitter i ryggmärgen kände jag. Nåt mer du undrar är det bara att fråga
simon 2016-05-31 09:45 ! Citera #
Har du fortfarande kvar ditt konto på trafikskola online som jag kunde låna en vecka för att vara 100% säker inför teorin!
Gäst 2016-05-31 16:14 ! Citera #
Hur kontaktar jag dig?
Gäst 2016-05-31 21:48 ! Citera #
simon 2016-05-31
Har du fortfarande kvar ditt konto på trafikskola online som jag kunde låna en vecka för att vara 100% säker inför teorin!
Yes
Gäst 2016-06-01 20:43 ! Citera #
Hej!
Jag hade teoprov idag och väldigt besviken icke godkänd pluggade alla frågor i elevcentralen och repetitions frågor
men hjälpte inte? frågorna var annorlunda än dem som på elevcentralen? fick många konstiga frågor hittade inte svaren i boken? så var bered för överraskning kära ni?
Gustav 2016-06-02 11:03 ! Citera #
Gäst 2016-06-01
Hej!
Jag hade teoprov idag och väldigt besviken icke godkänd pluggade alla frågor i elevcentralen och repetitions frågor
men hjälpte inte? frågorna var annorlunda än dem som på elevcentralen? fick många konstiga frågor hittade inte svaren i boken? så var bered för överraskning kära ni?
Hej!

Man kan inte klara teoriprovet genom att plugga alla frågor på elevcentralen! Det är inte rekommenderat att du kommer klara genom att plugga på elevcentralen. Hur mycket poäng samlade du då?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor